1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dushigirl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geen 5G verbinding op Samsung S25

Sinds kort werkt mijn 5g niet meer op mijn nieuwe s25.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12543Posts
  • 3611Oplossingen
  • 3291Likes

Hoi @Dushigirl 
Wat heb je allemaal gedaan om te testen waar dit aan ligt? Wat je zelf kan doen om te testen is je eigen simkaart uit het toestel te halen en deze in een ander toestel te stoppen (die 5G aan kan) en steek van het andere toestel de simkaart in je eigen toestel om te zien of die simkaart in jou toestel wel 5G heeft. Dit noemen ze swap test. 

Dan kan je nog je internet instellingen wissen in je toestel en kijken of je dan wel 5G krijgt. Zoek ook even op de website van Vodafone of je wel 5G hebt waar je bent. 

en wat heb je zelf nog getest?

Shane
Community Moderator
Community Moderator
  • 21Posts
  • 4Oplossingen
  • 4Likes

Hey @Dushigirl, welkom op de Community!

Toegang hebben tot je data is natuurlijk erg belangrijk. Je wilt wel verbonden blijven met je toestel. Ik hoop dat het inmiddels gelukt is om gebruik te maken van je abonnement.

Heb je inmiddels weer werkende data met de gouden tip van @Energieboy? Zo niet, doorloop dan even de netwerkcheck op onze website. Levert dit geen oplossing, dan krijg je aan het einde van de check de optie om een live-chat te beginnen met mijn collega's van de netwerkafdeling. Dan helpen we je vanaf daar weer verder!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic