Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
wiebev

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik 9-11 de iphone 12 Pro Max besteld, zou voor eind week 47 geleverd worden kreeg ik als SMS. 
Meerdere mensen ? En als iets meer bekend?

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@wiebev welke versie heb je besteld? En wanneer kreeg je het smsje?  Ik heb op 9-11de 256gb in pacific blue besteld, maar nog geen updates ontvangen. 

wiebev

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Luna87 Ik heb 128GB silver besteld. 😞

wiebev

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Vodafone Zou fijn zijn als jullie met wat meer duidelijkheid komen. 😞

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Of beter gewoon leveren.

Mitchellllllll

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gisteren ook als anderen de iPhone 12 pro max besteld via belsimpel.nl en vandaag al binnen ideaal! Beter als dat slechte geregel en communicatie van Vodafone. Wat een afknapper!

Mitchellllllll

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Mpfh wrote:

Nou, week 47, week van de waarheid. 
Wat betreft belsimpel.. ik heb ook ooit begrepen dat zij uit het buitenland halen. Maar dan nog mag dat voor een bedrijf als Vodafone geen excuus zijn lijkt mij. Het is dat ik een goede korting krijg en extra gb via Vodafone. Anders had ik allang bij belsimpel mijn telefoon besteld. 

Als je via belsimpel besteld heb je ook de extra gb!

wiebev

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Mitchellllllll de eenmalige kosten zijn alleen duurder bij Belsimpel dan bij vodafone, of zie ik dat verkeerd?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@wiebev ik begrijp dat je meer duidelijkheid wilt over de levering van je iPhone.
De enige informatie die ik je kan geven, staat in de tabel in het topic. Dit is de meest recente informatie over de levering.

Mocht er iets veranderen over de levering, dan zullen wij de tabel aanpassen. 
 

wiebev

Ontdekker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone Snap ik, maar daar staat de Iphone 12 pro max niet tussen. Ik krijg van iedere collega van je via chat weer een andere antwoord. Zaterdag gaf een collega van je aan maandag(vandaag) wordt verstuurd, SMS gaf eind deze week aan. Dan hoor ik vandaag pas in december.

eazy4me

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Iphone 12 pro 128 GB Pacific Blue is binnen! 23 oktober besteld , keurig gewacht en zonder te klagen. Denk dat ze daar ook naar kijken hoor 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt, de Max Pro staat er nog niet tussen @wiebev.
Deze zal hopelijk deze week toegevoegd worden aan de tabel.
 

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Zojuist ook een sms ontvangen dat de geplande levering van de pro max 256gb pacific blue voor eind week 47 gepland staat. 

Latif

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Mijn vrouw die heeft de iphone 12 pro max gold besteld, vrijdagochtend een sms gekregen met daarin dat het eind week 46 geleverd zou worden… dus niet!? Hierna ook verder geen informatie gekregen van vodafone. 

Thijs80

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven Vodafone in de tabel die vandaag beschikbaar is gekomen staat “besteld vóór 21 oktober” en “besteld na 21 oktober”

Als je op 21 oktober hebt besteld, waar val je dan onder?

Of had dit “besteld tot en met 21 oktober” moeten zijn? want dat staat er nu namelijk niet.

Jammer, er zijn hier 71 pagina’s vooraf gegaan over de communicatie van Vodafone naar klanten. De gene die de tabel heeft opgesteld kan zelf ook wel bedenken dat er nu een dag ontbreekt?

 

B.Allaoui

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
eazy4me wrote:

Iphone 12 pro 128 GB Pacific Blue is binnen! 23 oktober besteld , keurig gewacht en zonder te klagen. Denk dat ze daar ook naar kijken hoor 

Had je uiteindelijk wel een T&T code of sms’je ontvangen?

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @Thijs80,
Dankjewel voor je feedback! 
Indien je besteld hebt op 21 oktober,  valt je bestelling onder besteld na 21 oktober. 

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

Hoi @Thijs80,
Dankjewel voor je feedback! 
Indien je besteld hebt op 21 oktober,  valt je bestelling onder besteld na 21 oktober. 

@Steven Vodafone , hoe zit het dan met mijn ontvangen SMS van eind week 46? Ik heb nu nog geen iPhone hoor. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, ontvang je dan een nieuwe sms deze week @knny.
Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag zodat ik dit intern kan aankaarten

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
Steven Vodafone wrote:

Als het goed is, ontvang je dan een nieuwe sms deze week @knny.
Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag zodat ik dit intern kan aankaarten

@Steven Vodafone Met nieuwe leverdatum? Mag toch hopen dat het dan deze week wordt….

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
knny wrote:
Steven Vodafone wrote:

Als het goed is, ontvang je dan een nieuwe sms deze week @knny.
Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag zodat ik dit intern kan aankaarten

@Steven Vodafone Met nieuwe leverdatum? Mag toch hopen dat het dan deze week wordt….

Ik kan helaas geen beloftes maken of dat deze week zal zijn @knny 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Nog nieuws? @Steven Vodafone ?
iPhone 12 Pro - 16-10 besteld en nog niks gehoord. 95% van de mensen hier heeft m al uit dat tijdsvak..

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Steven Vodafone wrote:

@wiebev ik begrijp dat je meer duidelijkheid wilt over de levering van je iPhone.
De enige informatie die ik je kan geven, staat in de tabel in het topic. Dit is de meest recente informatie over de levering.

Mocht er iets veranderen over de levering, dan zullen wij de tabel aanpassen. 
 

Dag Steven,

Het is op dit moment 1 grote chaos bij VF. Zoals je leest zijn er mensen die op 23 oktober hebben besteld en inmiddels hebben ontvangen. Mensen daarvoor en zelfs van 16 oktober hebben nog niets.  Dit kan toch niet de bedoeling zijn?? Zou je je collega’s op willen attenderen dat ze moeten stoppen met willekeurig te leveren en zich te houden aan de wachtrij!?

Bvd 

 

Thijs80

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Steven Vodafone 

Dank je voor je antwoord. 

Kun je dan misschien aangeven waarom je collega in de eerste post van dit draadje een overzicht heeft geplaatst waarin t/m 21 oktober staat aangegeven?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Bastiaan_H wrote:

Nog nieuws? @Steven Vodafone ?
iPhone 12 Pro - 16-10 besteld en nog niks gehoord. 95% van de mensen hier heeft m al uit dat tijdsvak..

Het beste kun je de tabel aanhouden @Bastiaan_H 
Hierin zie je wanneer de toestellen geleverd gaan worden. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Thijs80 wrote:

@Steven Vodafone

Dank je voor je antwoord. 

Kun je dan misschien aangeven waarom je collega in de eerste post van dit draadje een overzicht heeft geplaatst waarin t/m 21 oktober staat aangegeven?

Dit is hetgeen wat ik zojuist begrepen heb over de leveringen. Ik zal het voor de zekerheid nog een keer navragen. Ik kom hier op terug. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Steven Vodafone wrote:
Thijs80 wrote:

@Steven Vodafone

Dank je voor je antwoord. 

Kun je dan misschien aangeven waarom je collega in de eerste post van dit draadje een overzicht heeft geplaatst waarin t/m 21 oktober staat aangegeven?

Dit is hetgeen wat ik zojuist begrepen heb over de leveringen. Ik zal het voor de zekerheid nog een keer navragen. Ik kom hier op terug. 

Inmiddels een terugkoppeling ontvangen. Ook ik had foutieve informatie ontvangen. Mijn excuses daarvoor @Thijs80. 21 oktober valt onder t/m 21 oktober. 
De tabel en de website worden hierop aangepast.

CynthiaRis

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Steven Vodafone hier ook een sms gehad week 46 levering. Deze week dus een sms met meer duidelijkheid?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Als het goed is, moet je een nieuwe sms krijgen @CynthiaRis. Mocht dat niet het geval zijn, dan hoor ik het graag! Dan kan ik dit intern aankaarten.

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

De mijne wordt morgen geleverd door Belsimpel. 
@Steven Vodafone bedankt voor alle hulp. Je bent tenminste eerlijk. Dat kan ik helaas niet zeggen van de klantenservice. De rede voor mij om nu via Belsimpel te verlengen is dat ik niet nog langer wil wachten. Ook heb ik inmiddels bijna 8 jaar geleden al eens 2 maanden op een telefoon gewacht bij Vodafone en ook toen was de communicatie slecht. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dankjewel @anniekje123! Ik begrijp helemaal waarom  er een aantal (waaronder jij) de bestelling bij ons geannuleerd hebben, om vervolgens via Belsimpel te verlengen. 
Alle feedback die wij hier hebben ontvangen vanuit jullie, gaat teruggekoppeld worden naar de collega's die hierover gaan. 

Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van iPhone 12. 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Ik kan wel janken!! Het is weer met 2-3 weken verschoven. Ik ben echt woest! ???

 

Redleg85

Nieuwkomer
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes

In het overzicht staat dat ik 14 dec - 27 dec mijn iPhone kan verwachten! Ik heb wel vorige week een sms ontvangen levering einde week 47. Welke info in dan juist ?

Mpfh

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Bij mij netzo. Sms gehad eind week 47. In de lijst 30-11 tot 14 dec. Wat is leidend?

Redleg85

Nieuwkomer
  • 15Posts
  • 0Oplossingen
  • 8Likes
Mpfh wrote:

Bij mij netzo. Sms gehad eind week 47. In de lijst 30-11 tot 14 dec. Wat is leidend?

Hoop de sms ?

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Mpfh wrote:

Bij mij netzo. Sms gehad eind week 47. In de lijst 30-11 tot 14 dec. Wat is leidend?

 

 

Overzicht is leidend! Er zijn mensen die een sms met week 46 hebben ontvangen, ook zij hebben niets meer gehoord. Dit betekent dat Apple niet kan leveren bij VF en ze zijn door hun voorraad. Nou hopelijk heb je voor kerstavond je Iphone pro in bezit… echt waardeloos dit.

Aso-Ot

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Nu maar hopen dat belsimpel ze nog uit Engeland kan halen?

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Steven Vodafone wrote:
Bastiaan_H wrote:

Nog nieuws? @Steven Vodafone ?
iPhone 12 Pro - 16-10 besteld en nog niks gehoord. 95% van de mensen hier heeft m al uit dat tijdsvak..

Het beste kun je de tabel aanhouden @Bastiaan_H 
Hierin zie je wanneer de toestellen geleverd gaan worden. 

? is toch te gek voor woorden @Steven Vodafone als je hem de 21 besteld en dan al hebt en ik heb er ook 2 besteld op de 16 e. sms gehad dat ie week 45 komt daarna hoor ik niks meer heb uit nood een andere telefoon moeten kopen voor mijn medewerker , het was nog een preorder ook , dacht dat het zo was dat de eerst bestelde ook het eerste kreeg , echt schofterig dit sorry maar heb er we andere voor ????

SMFLK

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Nou zo te zien ben ik niet de enige die word bepiepeld door Vodafone.

Volgens de dame aan de telefoon bij het afsluiten van mijn contract was het toestel leverbaar en had ik hem vorige week moeten ontvangen. Toen werd het week 46 en nu lees ik in een lullig mailtje dat het nog minstens tot halverwege december duurt.

Ik kan niet anders zeggen dan dat ik dit echt een waardeloze service vind. Ze beloven dingen die ze niet waarmaken en komen niet met een oplossing. Zeer slechte eerste ervaring met Vodafone op deze manier.

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Pfff, wat een chaos. Nog nooit zo'n bende meegemaakt als dit jaar. Ik heb echt met jullie te doen. Enige troost, bij Tele2 is het precies zo. Levertijden schuiven daar ook op naar midden/eind december. 

CynthiaRis

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Tip: blijf mediamarkt / coolblue checken. Ik heb mijne net bij mediamarkt besteld en al mailtje binnen dat het morgen binnen komt. Bestelling bij Vodafone gelijk geannuleerd en morgen dan maar Sim only verlengen (wel bij Vodafone overigens).

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@CynthiaRis Klopt, af en toe duiken daar wat toestellen op. Met name Pro 512Gb zag ik net. Goeie zet gedaan dan. Succes ermee.

Latif

Nieuwkomer
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bestelling geannuleerd, helemaal klaar mee. Jammer dat @Vodafone zo slecht zijn klanten te woord staat!

NicoletteNEC

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@Steven Vodafone Ik zie dat de iphone 12 64G in blauw weer leverbaar is volgens het laatste overzicht, ik heb daar een pre-order voor gedaan op 20 oktober. Ik heb echter na het smsje van de verlate levering voor eind wk 45 niks meer gehoord. Is er een nieuw smsje uit gegaan wat mij niet heeft bereikt?

Mijn status in Myvodafone staat ook nog steeds op ‘’ontvangst van bestelling’’, maar verder geen indicatie van levering.

Belle123Dur

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Steven Vodafone 

Goedemorgen Steven,

Bedankt voor het nieuwe overzicht. De inhoud is jammer genoeg niet waar de meeste van ons op hoopte die een iphone 12 pro hebben besteld vanaf 24 oktober. Dit betekent misschien wel twee maanden wachten op een telefoon. 

Ik snap dat jullie afhankelijk zijn van de levering van Apple. Jammer dat jullie niet (in samenwerking met apple) meteen al het juiste levertermijn kunnen aangeven. Als je weet waar je aantoe bent, dan kan je daar 'vrede' mee hebben (zelfs als de telefoon pas in 2021 geleverd kan worden). Echter door het telkens verschuiven van de leverdatum en verkeerde smsjes is dit niet mogelijk en zorgt dit bij mij voor onvrede en heel veel ongeduld. Hopelijk heb ik mijn telefoon voor kerst, maar heel eerlijk gezegd denk ik dat er een grote kans is dat dit termijn weer zal opschuiven.

Het is een luxe probleem, maar het is wel irritant 🙂

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes
Redleg85 wrote:

In het overzicht staat dat ik 14 dec - 27 dec mijn iPhone kan verwachten! Ik heb wel vorige week een sms ontvangen levering einde week 47. Welke info in dan juist ?

Hou het overzicht aan voor de meest recente vrijgegeven informatie. Ook voor jou dus, @Mpfh . Het overzicht is leidend. 

 

Voor de mensen die zeggen “er zijn mensen na mij die de telefoon eerder hebben ontvangen dan ik”, onthoudt dat er veel verschillende toestellen zijn dus dat je lang niet altijd kunt vergelijken met de mensen waarvan je nu leest dat ze hun toestel binnen hebben. Ik praat het hiermee niet goed. Het is inderdaad een chaos en ook ik zou veel liever veel duidelijkere informatie voor jullie hebben. Maar het is wel goed om daar in elk geval een beetje rekening mee te houden. 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes
Lycke Vodafone wrote:
Redleg85 wrote:

In het overzicht staat dat ik 14 dec - 27 dec mijn iPhone kan verwachten! Ik heb wel vorige week een sms ontvangen levering einde week 47. Welke info in dan juist ?

Hou het overzicht aan voor de meest recente vrijgegeven informatie. Ook voor jou dus, @Mpfh . Het overzicht is leidend. 

 

Voor de mensen die zeggen “er zijn mensen na mij die de telefoon eerder hebben ontvangen dan ik”, onthoudt dat er veel verschillende toestellen zijn dus dat je lang niet altijd kunt vergelijken met de mensen waarvan je nu leest dat ze hun toestel binnen hebben. Ik praat het hiermee niet goed. Het is inderdaad een chaos en ook ik zou veel liever veel duidelijkere informatie voor jullie hebben. Maar het is wel goed om daar in elk geval een beetje rekening mee te houden. 

Dag Lycke,

Het is jammer dat je dit bericht niet eerder hebt geschreven. Het is inderdaad een chaos en VF had eerlijk moeten zijn dat er op korte termijn niet geleverd kan worden. Dat neem ik VF zeer kwalijk.  Ik heb per direct mijn order geannuleerd want dit kan nog weken duren. 
Belsimpel kan wel leveren maar ook daar is de  Pro 128 gb bijna uitverkocht… daarom 256 gb gekozen. Ik had veel eerder moeten overstappen, erg stom geweest achteraf.

Mijn advies aan VF; maak voortaan goede afspraken met Apple want zo kan je niet werken en met klanten omgaan.

 

 

 

 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Jansen2020 wrote:
Lycke Vodafone wrote:
Redleg85 wrote:

In het overzicht staat dat ik 14 dec - 27 dec mijn iPhone kan verwachten! Ik heb wel vorige week een sms ontvangen levering einde week 47. Welke info in dan juist ?

Hou het overzicht aan voor de meest recente vrijgegeven informatie. Ook voor jou dus, @Mpfh . Het overzicht is leidend. 

 

Voor de mensen die zeggen “er zijn mensen na mij die de telefoon eerder hebben ontvangen dan ik”, onthoudt dat er veel verschillende toestellen zijn dus dat je lang niet altijd kunt vergelijken met de mensen waarvan je nu leest dat ze hun toestel binnen hebben. Ik praat het hiermee niet goed. Het is inderdaad een chaos en ook ik zou veel liever veel duidelijkere informatie voor jullie hebben. Maar het is wel goed om daar in elk geval een beetje rekening mee te houden. 

Dag Lycke,

Het is jammer dat je dit bericht niet eerder hebt geschreven. Het is inderdaad een chaos en VF had eerlijk moeten zijn dat er op korte termijn niet geleverd kan worden. Dat neem ik VF zeer kwalijk.  Ik heb per direct mijn order geannuleerd want dit kan nog weken duren. 
Belsimpel kan wel leveren maar ook daar is de  Pro 128 gb bijna uitverkocht… daarom 256 gb gekozen. Ik had veel eerder moeten overstappen, erg stom geweest achteraf.

Mijn advies aan VF; maak voortaan goede afspraken met Apple want zo kan je niet werken en met klanten omgaan.

 


Nja liever gewoon de volgende keer op de site (VOOR DAT JE BESTELD DUS) een stock counter met de tekst: Beperkte voorraad, Indien uitverkocht levertijd minimaal 8 weken.

Communicatie naar de klant is Key, dit onzekere gedoe vind niemand prettig.

Mpfh

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

@Lycke Vodafone 

nee sorry. Dat vind ik echt onacceptabel. Weken wordt er gezegd dat de sms leidend is. En nu wordt het schema aangepast en dan is de sms niet meer van toepassing? Heel bijzonder dit. Ik hou de sms aan, dus eind week 47. Zoniet dan stap ik over. Dag Vodafone dag ziggo, en dan ik dan ook via kpn mijn nieuwe telefoon pas krijg in januari, neem ik voor lief. Echt schofterig hoe Vodafone in deze zaak communiceert met haar klanten

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic