Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Rare gang van zaken. Mensen die op 19-20 oktober hebben besteld hebben afgelopen week het toestel ontvangen. Ik heb op 21 oktober opnieuw besteld en heb een sms met levering week 47.  ( Pro 128gb zwart)

VF beweerde dat wie als eerste besteld het ook als eerste ontvangt… niet dus.

Haha lkkr voor je!


Ik snap dit antwoord niet zo goed Niek?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes


Binnen. Supersblij mee. Succes allen die wachten. Ik ga overzetten...

Niek

Stamgast
  • 93Posts
  • 0Oplossingen
  • 60Likes
Bastiaan_H wrote:
Niek wrote:
Jansen2020 wrote:

Rare gang van zaken. Mensen die op 19-20 oktober hebben besteld hebben afgelopen week het toestel ontvangen. Ik heb op 21 oktober opnieuw besteld en heb een sms met levering week 47.  ( Pro 128gb zwart)

VF beweerde dat wie als eerste besteld het ook als eerste ontvangt… niet dus.

Haha lkkr voor je!


Ik snap dit antwoord niet zo goed Niek?

Ik wel,  hij gunt andere mensen geen nieuwe iPhone, want hij moet er als eerste 1 krijgen en dan pas wij. Dit is voor hem de spreekwoordelijke deksel op je neus krijgen.

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes

Hij is er! 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes

Yes, hij is er! 😉

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Kan wel ff duren.  ???

Daanvv

Liefhebber
  • 41Posts
  • 0Oplossingen
  • 47Likes
Ruud001 wrote:

Kan wel ff duren.  

Bij mij duurt het nog 10 minuten om het over te zetten. Voordeel van alle foto’s in de cloud hebben 😛

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes
Ruud001 wrote:

 


Ik zou dat nooit doen zo, is je nieuwe phone gelijk net zo traag als je oude.

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Maargoed, Goed om te zien dat jullie het toestel allemaal binnen hebben. Is er hier nog vodafone support aanwezig die ff kan checken of het bij mij een beetje opschiet?

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Bastiaan_H Oude? ?. Wordt straks verkocht als, zo goed als nieuw. ?

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

....

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@Jansen2020 Jammer dat je het hier uitvecht. Misschien contact opnemen met de Vodafone klantenservice? 
Ik heb een andere iPhone 12 Pro bij Tele2 besteld en daarvan is de levering ook ineens opgeschoven. Echt balen. En over communicatie hebben we het al genoeg gehad… Succes met wachten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Graag het verzoek om elkaar met respect te behandelen en je aan de huisregels van de community te houden.
 

czyc

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ik ben naar de winkel gegaan om te vragen of ze hem al binnen hadden aangezien gisteren de status verzenden er al stond, blijkt dat ze vergeten waren te bellen ? heb hem wel nu binnen!

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Ik kom er nu helemaal niet meer wijs uit.

@Steven Vodafone , misschien kun jij duidelijkheid verschaffen?
Heb deze week een SMS ontvangen dat het toestel in week 49 pas geleverd wordt. Vanmorgen even contact gehad met de klantenservice en daar vertelde ze me dat het toestel maandag of dinsdag geleverd wordt? Wat is nu juist?
 

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Het is uiteindelijk goed gekomen, en de iPhone 12 Pro Max is net geleverd, geniet van jullie nieuwe iPhone.

 

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

Yay! Hij is binnen. Dank je wel vodafone!  Over een uur is de data getransfered. Tot over paar jaar!

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

Tot de volgende nieuwe iPhone. 

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes
Ruud001 wrote:

Tot de volgende nieuwe iPhone. 

Anders volgend jaar als ik hem besluit los te kopen ?

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zojuist mijn bestelling bij VF geannuleerd en hem ergens anders besteld (ook met een VF abonnement). 

Net al de bevestiging van PostNL dat het toestel morgen geleverd wordt.

Christiaaan

Ontdekker
  • 84Posts
  • 0Oplossingen
  • 87Likes
iMike wrote:

Yes, hij is er! 😉

Lekker hoor Mike! Eindelijk! Geniet er van ??

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Daanvv wrote:

Hij is er! 

Wanneer besteld 

lievemandie

Gedreven Liefhebber
  • 125Posts
  • 0Oplossingen
  • 107Likes

🙂 

P_

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
P@trick85 wrote:
P@trick85 wrote:

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.

24-10  09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen

24-10  10:02 - e-mail bedankt voor bestelling

24-10  10:02 - e-mail met contract

25-10  09:46 - e-mail sorry voor de vertraging

Hierna tot op heden radiostilte...

Vandaag een sms met levering voor eind week 46, dan moeten ze toch snel zijn want die is bijna voorbij…

 

Mooi zoethoudertje van @Vodafone want die gaat vandaag niet meer komen

davyvd1994

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
P@trick85 wrote:
P@trick85 wrote:
P@trick85 wrote:

Ik heb 24-10 een bestelling gedaan voor een Pro 128gb Pacific Blue maar niet heel veel meer gehoord.

24-10  09:34 - gebeld naar klantenservice om te bestellen

24-10  10:02 - e-mail bedankt voor bestelling

24-10  10:02 - e-mail met contract

25-10  09:46 - e-mail sorry voor de vertraging

Hierna tot op heden radiostilte...

Vandaag een sms met levering voor eind week 46, dan moeten ze toch snel zijn want die is bijna voorbij…

 

Mooi zoethoudertje van @Vodafone want die gaat vandaag niet meer komen

Eergisteren zelfde SMS gehad, zelfde iPhone, maar de bestelling staat inderdaad ook nog steeds op “bestelling ontvangen” 25-10 besteld. 

CynthiaRis

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Zelfde sms gehad. iPhone zou week 46 geleverd worden. 23-10 besteld. Vanmorgen gebeld en online contact gehad bestelling komt pas tussen 7 en 20 december. Lekker zuur weer als de bestelling eerst tussen 17 en 30 nov zou komen....

Ruud001

Raadgever
  • 887Posts
  • 1Oplossingen
  • 871Likes

@CynthiaRis Bij precies hetzelfde maar dan bij Tele2. Zou rond 23 november komen en nu pas december. Dus niet alleen hier bij Vodafone. Wel enorm balen voor mijn vrouw. . Ik heb gelukkig gisteren de Max viaVodafone binnengekregen. Succes met wachten, of proberen elders te kopen...

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Waarom kan VF dit niet?

Gisteravond besteld en vandaag in huis, met een VF abonnement 

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Bizar dat VF vandaag SMSjes gaat versturen met de melding van bezorging in week 46. PostNL werkt morgen niet! ? Vervolgens krijg je een melding dat het medio december wordt… gekkenhuis ?( als je na 21 oktober hebt besteld).  Ik voel me net of ik bij Tele2 zit...

KingCrows

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dee82 wrote:

Waarom kan VF dit niet?

Gisteravond besteld en vandaag in huis, met een VF abonnement 

Nice, waar heb je hem besteld? Zit zelf ook te twijfelen om te annuleren en via belsimpel te bestellen  

whmil

Ontdekker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Dee82 wrote:

Waarom kan VF dit niet?

Gisteravond besteld en vandaag in huis, met een VF abonnement 

Heb je voorbeeld gevolgd en de telefoon is onderweg! 

Dee82

Nieuwkomer
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
KingCrows wrote:
Dee82 wrote:

Waarom kan VF dit niet?

Gisteravond besteld en vandaag in huis, met een VF abonnement 

Nice, waar heb je hem besteld? Zit zelf ook te twijfelen om te annuleren en via belsimpel te bestellen  

Heb hem ook via Belsimpel. Was zo geregeld

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Dee82 wrote:
KingCrows wrote:
Dee82 wrote:

Waarom kan VF dit niet?

Gisteravond besteld en vandaag in huis, met een VF abonnement 

Nice, waar heb je hem besteld? Zit zelf ook te twijfelen om te annuleren en via belsimpel te bestellen  

Heb hem ook via Belsimpel. Was zo geregeld

Ik heb ook je voorbeeld gevolgd. Hij komt nu aankomende week ipv december of nog later. Uiteraard wel verlengd met Vodafone. 

gokturk

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Does anyone received their Iphone 12 Pro 128 GB Golds ? I received mine pacific blue 1.5 weeks ago but my wife’s Gold preorder still not delivered. We ordered at 18.10.2020… 

Mitchellllllll

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan het zo zijn dat belsimpel wel de telefoons kan leveren en Vodafone niet ? Wacht al sinds 23-10 op de iPhone 12pro graphite

Paddypat

Stamgast
  • 89Posts
  • 1Oplossingen
  • 9Likes
Belle123Dur wrote:

Iphone 12 pro 128 gb Blauw besteld op 24 oktober, gister sms ontvangen dat de telefoon deze week binnenkomt. Wilde de status checken uit de bestellingsmail, doet de link hiervan het niet...

16 okt besteld sms gehad dat ie in week 45 komt nog niks gehad ook geen mail dat het langer duurt , dus ik zou er maar niet op rekenen als ik jou was 

KingCrows

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Ik vandaag ook geannuleerd bij VF. Vervolgens besteld bij Belsimpel met verlening bij VF. Hij wordt morgen bezorgt ??T&T al ontvangen.

Reem0nN

Stamgast
  • 105Posts
  • 0Oplossingen
  • 49Likes

Was het niet zo dat Belsimpel wel voorraad had omdat ze het uit de UK laten importeren? Vorig jaar was dat wel het geval en toen gaven ze een extra NL adapter bij.. maar omdat dat nu niet nodig is,  vermoed ik dat ze ook gewoon hun voorraad bij de UK vandaan halen.

eazy4me

Meedenker
  • 16Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Iphone 12 Pro Pacific Blue 128 GB 

16 oktober - bestelling mislukt

23 oktober - bestelling opnieuw geplaatst

12 november - sms eind week 46 levering

14 november - ontvangst bij PostNL

15 november - melding dat hij 16 november geleverd wordt

Kortom 7 dec - 20 dec levering voor mensen na 21 oktober besteld, klopt dus ook niet.

Mpfh

Nieuwkomer
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Nou, week 47, week van de waarheid. 
Wat betreft belsimpel.. ik heb ook ooit begrepen dat zij uit het buitenland halen. Maar dan nog mag dat voor een bedrijf als Vodafone geen excuus zijn lijkt mij. Het is dat ik een goede korting krijg en extra gb via Vodafone. Anders had ik allang bij belsimpel mijn telefoon besteld. 

Luna87

Ontdekker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

@moderators is er ook iets bekend over een verwachte levertijd van de pro max? Nu staat overal alleen dat deze vanaf 13 nov wordt uitgeleverd.

knny

Ontdekker
  • 60Posts
  • 0Oplossingen
  • 24Likes
eazy4me wrote:

Iphone 12 Pro Pacific Blue 128 GB 

16 oktober - bestelling mislukt

23 oktober - bestelling opnieuw geplaatst

12 november - sms eind week 46 levering

14 november - ontvangst bij PostNL

15 november - melding dat hij 16 november geleverd wordt

Kortom 7 dec - 20 dec levering voor mensen na 21 oktober besteld, klopt dus ook niet.

Hier de 22e besteld. Pro 256 Blauw. SMS gehad eind week 46, maar geen verzending voor mij. 😞

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Luna87 ik ga hier achteraan voor je. Zodra ik meer weet, laat ik dit weten. 

 

Moderator edit 16-11 10:40 uur: de pagina wordt spoedig bijgewerkt met de levertijden.
Zodra de pagina bijgewerkt is, zullen wij ook de tabel in dit topic aanpassen. In de tabel vind je de meest recente informatie  over de levering.

KingCrows

Nieuwkomer
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Mitchellllllll wrote:

Hoe kan het zo zijn dat belsimpel wel de telefoons kan leveren en Vodafone niet ? Wacht al sinds 23-10 op de iPhone 12pro graphite

Geen idee haha, uiteindeljk komen ze allemaal uit China ? Bezorging staat voor vanmiddag iig, ikke blij dus ?

Bastiaan_H

Ontdekker
  • 26Posts
  • 0Oplossingen
  • 13Likes

Weer contact gehad met een medewerker. 16-10 besteld en nog steeds 0 gehoord, dat vonden ze ook best raar.

Er is nu een ticket aangemaakt die duidelijk gaat maken hoe het zit (Hopelijk).

 

Mocht dit niks uithalen ga ik na ± 9 jaar klant toch echt overstappen, ben er helemaal klaar mee.

DominiquevdH

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hier op 2 november de pro 128 Pacific Blue besteld,

Meerdere .alen contact gehad met de klantenservice, krijg geen totaal geen updates en moet via de site te weten komen dat het wederom uitgesteld is.

Zit er aan te denken de bestelling te annuleren en voor de gewone 12 te gaan.

 

CynthiaRis

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Hier ook al meerdere keren contact gehad met Vodafone. Via twitter, via de app en via de telefoon. Iedereen zegt wat anders, maar eigenlijk komt het er op neer dat niemand iets weet. 

Niks ontvangen over eventuele verlate levering. Terwijl de sms over levering wel ontvangen is (dat de telefoon zou komen). Mevrouw aan de telefoon wist ook niet hoe dat kon “ja misschien komt de telefoon wel, misschien niet”. 0 updates of communicatie aan de kant van Vodafone. Persoonlijk niet wat ik gewend ben, normaal altijd echt wel goed geregeld. Ook ik zit er helaas aan te denken om over te stappen.

Jansen2020

Nieuwkomer
  • 34Posts
  • 0Oplossingen
  • 25Likes

Wat ik VF vooral kwalijk neem is dat door de chaos er willekeurig wordt geleverd. Er zijn mensen die voor 21 oktober hadden  besteld hebben nog niets ontvangen terwijl mensen die na 23 oktober hebben besteld wel ! Dat is dus chaos in de order administratie en geen zicht meer in wie in de rij staat. Daarom blijven bellen en klagen anders ben je na 7 december aan de beurt! ?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic