Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes

iPhone 12 [Bestellen & Leveren]

Wil jij een iPhone 12 bestellen? Lees dan hier alle informatie die je nodig hebt om die order te plaatsen.


Alle modellen van de iPhone 12 zijn te bestellen via onze webshop. 

< Ik wil een iPhone 12 bestellen >

Wil je liever persoonlijk advies bij de aanschaf van de iPhone 12? Ga dan langs één van onze Vodafone winkels of bel ons via 0800-0560 (gratis). We helpen je graag! 

Levertijd
Als je bestelt wil je natuurlijk ook weten wanneer je de iPhone ontvangt. Vanaf 23 oktober mogen de eerste toestellen geleverd worden. Klanten die als eerste besteld hebben, ontvangen ook als eerste het toestel. Je wordt per sms op de hoogte gehouden worden van je bestelling. Bekijk meer informatie over de levertijden van iPhone 12. We plaatsen, indien beschikbaar, in dit topic ook actuele updates over de status van levertijden. 

Levering
Na je bestelling ontvang je meer informatie over de levertijd van je toestel. Heb je verlengd? Dan sturen we een e-mail zodra de bestelling is verstuurd. Daarin staat ook een Track & Trace nummer waarmee je de status van de bestelling kunt volgen.

Bij nieuwe aansluitingen ontvang je een e-mail om een leverafspraak te maken (i.v.m. identiteitscontrole) zodra de voorraad voor jouw bestelling is gereserveerd. In geval van een bestelling met nummerbehoud wachten we op goedkeuring van je huidige provider. Daarna plannen we pas een leverafspraak. 

Bestelling wijzigen
Afhankelijk van de status van je bestelling kun je eventueel nog een aanpassing doen. Hiervoor neem je contact op met 0800-0560 (optie 1). Een wijziging van je bestelling kan wel betekenen dat er een langere levertijd gaat gelden. 

Aanvullende informatie
Mis je relevante informatie in dit topic? Of heb je zelf nog aanvullingen? Laat het ons weten in de reacties of open je eigen topic. De Community gaat graag met je in gesprek! 

Twijfel je nog of je gaat bestellen? Of wil je in gesprek met andere Apple fans over de nieuwe iPhone 12 modellen? Bekijk dan eens het iPhone 12 - Ervaringen & Discussie topic.

Eerdere updates

Update 23 oktober 15:30 uur
Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Update 27 oktober 10:45 uur.
Goed nieuws! De website is aangevuld met de specifieke levertijden per type toestel én besteldatum.

Update 27 oktober 12:00 uur.
Helaas is aan ons de verkeerde informatie doorgegeven over de levering van de iPhone's. De pagina is weer aangepast. Het gaat om de leverdata voor bestellingen vanaf vandaag, niet vóór vandaag. Zowel klanten die eerder hebben besteld als vanaf vandaag worden op de hoogte gehouden per sms. Mijn excuses voor de verwarring! 
 

Update 29 oktober 17:00 uur
We begrijpen dat er behoefte is aan duidelijkheid. Welke informatie is nu leidend voor de levertijd van jouw iPhone?

Heb jij een bestelling gedaan én al een sms met informatie over de levering ontvangen? Dan is deze leidend. De informatie uit de sms is dus voor jou de correcte en enige leveringsinformatie die geldt.

Heb je besteld en nog geen sms ontvangen? Kijk dan op www.vodafone.nl/levertijd voor jouw verwachte leverdatum. Let op: dit is een verwachte leverdatum. Ook hier geldt dat de informatie in de sms die je gaat ontvangen uiteindelijk leidend is.

Uiteraard willen wij ook graag iedereen zo snel mogelijk blij maken met de nieuwe iPhone 12. Maar, we zijn zoals elk jaar afhankelijk van de leveringen die we van Apple ontvangen. Voor sommige toestellen geldt een langere wachttijd dan waar we op gehoopt hadden.
 

Update 4 november 11:00 uur 

Bedankt voor het aanleveren van de voorbeeldnummers gisteren. We zijn aan het onderzoeken waarom een aantal van jullie geen sms heeft ontvangen. Het lijkt wellicht ontzettend simpel om jullie nu een sms te sturen met daarin de verwachte leverdatum. Helaas is dit niet het geval. De sms'jes worden gestuurd door een geautomatiseerd systeem dat gekoppeld is aan het bestelsysteem. Door hier veranderingen in aan te brengen kan dit als gevolg hebben dat jullie verkeerde sms'jes gaan krijgen en dat willen we uiteraard voorkomen.

Zodra er een update is, plaatsen we deze weer in dit topic.

 

Update vrijdag 6 november 14:00 uur

De tweede pre-order periode voor de iPhone 12 Mini en de iPhone 12 Pro Max is ook gestart! Daarnaast is de iPhone 12 en de iPhone 12 Pro natuurlijk ook nog steeds te bestellen via onze webshop.

 

Update 12 november 11:30 uur
Naar aanleiding van jullie feedback, én het intern aankaarten van de verschillende issues die in dit topic besproken zijn, hebben we nu een update over de levertijden voor zowel voor als na 21 oktober, per model. Zie onderstaande tabel voor een verwachting van de levertijden. Dit is een indicatie op basis van de informatie die we van Apple ontvangen. Zodra jouw toestel daadwerkelijk verzonden wordt, ontvang je van ons een Track& Trace code. 

 

Update 17 november 15:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden als tabel in een bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 
 

Update 24 november 13:58 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 


Update 9 december 11:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 21 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 29 december 12:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

Update 5 januari 16:00 uur
We hebben de meest recente informatie over de levertijden aangepast en aan de bijlage toegevoegd aan dit topic. Het zijn de verwachte levertijden per type toestel en besteldatum voor alle verkrijgbare modellen van de iPhone 12. 

1.986 Reacties
Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Pats16 wrote:
Juztin wrote:
Pats16 wrote:

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend

wie heeft nog niks gehoord?

Ik ? en toch was ik er snel bij

ja ik ook

 

Heb jij al iets gehoord?

Zou fijn zijn als Vodafone een algemene update geeft. Voor wie ook op vrijdag al besteld heeft.

 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Juztin wrote:
Pats16 wrote:
Juztin wrote:
Pats16 wrote:

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend

wie heeft nog niks gehoord?

Ik ? en toch was ik er snel bij

ja ik ook

 

Heb jij al iets gehoord?

Zou fijn zijn als Vodafone een algemene update geeft. Voor wie ook op vrijdag al besteld heeft.

 

niks gehoord! wat is jouw status nu? Bij mij wordt verwerkt…...

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
Pats16 wrote:
Juztin wrote:
Pats16 wrote:
Juztin wrote:
Pats16 wrote:

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend

wie heeft nog niks gehoord?

Ik ? en toch was ik er snel bij

ja ik ook

 

Heb jij al iets gehoord?

Zou fijn zijn als Vodafone een algemene update geeft. Voor wie ook op vrijdag al besteld heeft.

 

niks gehoord! wat is jouw status nu? Bij mij wordt verwerkt…...

 

Dan ben je al een stapje verder denk ik? Ik heb nog steeds dit:

 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Juztin wrote:
Pats16 wrote:
Juztin wrote:
Pats16 wrote:
Juztin wrote:
Pats16 wrote:

Volgens mij krijgen de meeste hem morgen!

Spannend

wie heeft nog niks gehoord?

Ik ? en toch was ik er snel bij

ja ik ook

 

Heb jij al iets gehoord?

Zou fijn zijn als Vodafone een algemene update geeft. Voor wie ook op vrijdag al besteld heeft.

 

niks gehoord! wat is jouw status nu? Bij mij wordt verwerkt…...

 

Dan ben je al een stapje verder denk ik? Ik heb nog steeds dit:

 

als je via de pc kijkt en dan 1 stapje terug gaat dan deze melding, staat er dan ook ontvangen?

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Inmiddels de iPhone 12 pro ontvangen. Heel veel succes met bestellen en wachten op de Iphone12, mini, pro of pro max.

 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Remco_vBl wrote:

Inmiddels de iPhone 12 pro ontvangen. Heel veel succes met bestellen en wachten op de Iphone12, mini, pro of pro max.

 

mooi hoor, veel plezier er van..

Remybonjasky

Nieuwkomer
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes
Remybonjasky wrote:
Steven Vodafone wrote:

Ik begrijp je punt hierin @Remybonjasky maar aangezien het niet om een klein bedrag gaat, dient dit grondig uitgezocht te worden. Dit is ook om fraude te voorkomen. 
Dat je hierdoor nu geen toestel hebt, is niet fijn. Helaas zit er nu niks anders op dan afwachten op het onderzoek. Laten we hopen dat hier snel een antwoord op komt zodat je alsnog een nieuwe kunt bestellen en deze zo gauw mogelijk binnen hebt. 

I know. Maar zou mooi zijn als dit na onderzoek iet weer neergelegd wordt bij de klant en opnieuw lang moet wachten op een toestel.

Update: postbode net in paniek voor de deur staan in zijn privé auto. Had het bij de buren bezorgd. 🙂 is terecht.  Veel plezier allemaal die hem ook hebben. 

JaM

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Nou, gaat niet bepaald lekker. Net heel lang en opdringerig moeten zijn bij de support-chat om erachter te komen waarom er nog geen leverindicatie is voor mijn PRO 125GB Graphite. “Was nog niet geleverd”, terwijl er leuk al hier foto's en berichten komen dat klanten hem al ontvangen. Dus na aandringen is het nu bij het “escalatie team" intern neergelegd. Ben benieuwd, zou verwachten van een data gedreven organisatie als Vodafone dat zaken rond de pre- en launch van dit toestel wat minder stroef zou gaan. Nu hopen dat we vandaag nog wat gaan horen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
JaM wrote:

Nou, gaat niet bepaald lekker. Net heel lang en opdringerig moeten zijn bij de support-chat om erachter te komen waarom er nog geen leverindicatie is voor mijn PRO 125GB Graphite. “Was nog niet geleverd”, terwijl er leuk al hier foto's en berichten komen dat klanten hem al ontvangen. Dus na aandringen is het nu bij het “escalatie team" intern neergelegd. Ben benieuwd, zou verwachten van een data gedreven organisatie als Vodafone dat zaken rond de pre- en launch van dit toestel wat minder stroef zou gaan. Nu hopen dat we vandaag nog wat gaan horen. 

Wat was te verwachten levering bij jou?

Willemjan k

Nieuwkomer
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 5Likes

Hi! Update van mijn kant. Net bij de vodafone winkel geweest. De bestelling welke ik heb geplaatst vorige week vrijdag om 14:05 is helemaal niet doorgekomen - ondanks de ‘gelukt! -melding’ en dat de klantenservice mij meermaals (4x) heeft verteld dat de bestelling goed is doorgekomen en verwerkt zal worden.

Jammer dat de klantenservice niet eerlijk is geweest.

Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

Update 23 oktober 15:30 uur

Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Vodafone wrote:

Update 23 oktober 15:30 uur

Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Zijn er al gouden pro 128 gb uitgeleverd?

JaM

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Pats16 wrote:
JaM wrote:

Nou, gaat niet bepaald lekker. Net heel lang en opdringerig moeten zijn bij de support-chat om erachter te komen waarom er nog geen leverindicatie is voor mijn PRO 125GB Graphite. “Was nog niet geleverd”, terwijl er leuk al hier foto's en berichten komen dat klanten hem al ontvangen. Dus na aandringen is het nu bij het “escalatie team" intern neergelegd. Ben benieuwd, zou verwachten van een data gedreven organisatie als Vodafone dat zaken rond de pre- en launch van dit toestel wat minder stroef zou gaan. Nu hopen dat we vandaag nog wat gaan horen. 

Wat was te verwachten levering bij jou?

Geen gezien op de orderbevestiging/documenten. Alleen een “vertraging” mail die nergens op slaat omdat ik dus in mijn documenten geen leverindicatie heb gekregen. Sowieso was de boodschap meer: vanaf 08:00 als de pre-order sluit krijg je te horen wanneer hij geleverd gaat worden.

JaM

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Vodafone wrote:

Update 23 oktober 15:30 uur

Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Vrij vaag. Systeem moet toch weten hoeveel mensen een besteld hebben en wat je snel kunt leveren? Dus een mail zou zo moeten kunnen ipv wachten op een sms. Sowieso omdat velen gelukkigen hem al hebben mogen ontvangen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
JaM wrote:
Pats16 wrote:
JaM wrote:

Nou, gaat niet bepaald lekker. Net heel lang en opdringerig moeten zijn bij de support-chat om erachter te komen waarom er nog geen leverindicatie is voor mijn PRO 125GB Graphite. “Was nog niet geleverd”, terwijl er leuk al hier foto's en berichten komen dat klanten hem al ontvangen. Dus na aandringen is het nu bij het “escalatie team" intern neergelegd. Ben benieuwd, zou verwachten van een data gedreven organisatie als Vodafone dat zaken rond de pre- en launch van dit toestel wat minder stroef zou gaan. Nu hopen dat we vandaag nog wat gaan horen. 

Wat was te verwachten levering bij jou?

Geen gezien op de orderbevestiging/documenten. Alleen een “vertraging” mail die nergens op slaat omdat ik dus in mijn documenten geen leverindicatie heb gekregen. Sowieso was de boodschap meer: vanaf 08:00 als de pre-order sluit krijg je te horen wanneer hij geleverd gaat worden.

Ik kreeg ook die vertragings mail en toen via sms dat ik hem zou ontvangen eind week 44

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Ik krijg later vandaag mijn iphone 12 in het blauw maar ben echt verliefd op de foto's die ik hier zie van de blauwe iphone 12 pro's!! Gewoon "WAUW!!!!”

patrick93

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Zoals al eerder vermeld had ik ook geen bevestiging van de eerste bestelling, dus dezelfde avond nogmaals een bestelling gedaan. Hierop wel bevestigingen enz gehad en sinds vanmiddag 13:30 in het bezit van mijn iPhone 12 Pro Graphite 128GB.

dvd1994

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Pats16 wrote:
JaM wrote:
Pats16 wrote:
JaM wrote:

Nou, gaat niet bepaald lekker. Net heel lang en opdringerig moeten zijn bij de support-chat om erachter te komen waarom er nog geen leverindicatie is voor mijn PRO 125GB Graphite. “Was nog niet geleverd”, terwijl er leuk al hier foto's en berichten komen dat klanten hem al ontvangen. Dus na aandringen is het nu bij het “escalatie team" intern neergelegd. Ben benieuwd, zou verwachten van een data gedreven organisatie als Vodafone dat zaken rond de pre- en launch van dit toestel wat minder stroef zou gaan. Nu hopen dat we vandaag nog wat gaan horen. 

Wat was te verwachten levering bij jou?

Geen gezien op de orderbevestiging/documenten. Alleen een “vertraging” mail die nergens op slaat omdat ik dus in mijn documenten geen leverindicatie heb gekregen. Sowieso was de boodschap meer: vanaf 08:00 als de pre-order sluit krijg je te horen wanneer hij geleverd gaat worden.

Ik kreeg ook die vertragings mail en toen via sms dat ik hem zou ontvangen eind week 44

Ik kreeg 6x een SMS met geplande levering eind week 43 en 2x vertragingsmail. Helaas nog geen nieuws. 

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Niwla wrote:

Ik krijg later vandaag mijn iphone 12 in het blauw maar ben echt verliefd op de foto's die ik hier zie van de blauwe iphone 12 pro's!! Gewoon "WAUW!!!!”

Inderdaad een ontzettend mooi toestel. Alleen jammer dat er een hoesje omheen moet.

Stefdes1505

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Remco_vBl wrote:

Inmiddels de iPhone 12 pro ontvangen. Heel veel succes met bestellen en wachten op de Iphone12, mini, pro of pro max.

 

Hoelaat heb je hem besteld? Ik heb nog niet eens een bevestiging grrrrrr geniet ervan hahaa 🙂 

Remco_vBl

Gedreven Liefhebber
  • 39Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes
Stefdes1505 wrote:
Remco_vBl wrote:

Inmiddels de iPhone 12 pro ontvangen. Heel veel succes met bestellen en wachten op de Iphone12, mini, pro of pro max.

 

Hoelaat heb je hem besteld? Ik heb nog niet eens een bevestiging grrrrrr geniet ervan hahaa 🙂 

Vorige week vrijdag om 14.15 besteld.

Niwla

Liefhebber
  • 54Posts
  • 0Oplossingen
  • 23Likes

Hahaha….daarom heb ik voor het eerst in mijn leven een transparant hoesje voor mijn iphone 12 😉

Stefdes1505

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Remco_vBl wrote:
Stefdes1505 wrote:
Remco_vBl wrote:

Inmiddels de iPhone 12 pro ontvangen. Heel veel succes met bestellen en wachten op de Iphone12, mini, pro of pro max.

 

Hoelaat heb je hem besteld? Ik heb nog niet eens een bevestiging grrrrrr geniet ervan hahaa 🙂 

Vorige week vrijdag om 14.15 besteld.

Hier een kwartier later ….    GRRRR ik ben jaloers hahaha maar nog even geduld dan maaaaaar! 🙂 

Dirksma

Nieuwkomer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Pats16 wrote:
Vodafone wrote:

Update 23 oktober 15:30 uur

Goed nieuws! Vandaag zijn de leveringen van de eerste pre-orders gestart. We begrijpen dat er de afgelopen week wat onduidelijkheden waren over de orders. Onze excuses hiervoor. We zijn hard aan het werk om te zorgen dat iedereen toch de gewenste iPhone zo snel mogelijk in bezit heeft. We zijn hierbij ook afhankelijk van de voorraad die Apple ons levert.
Informatie over de levering van jouw iPhone wordt gecommuniceerd via sms. Zodra jouw levering klaarstaat ontvang je een Track & Trace code.

Heb je een vraag? Laat het ons weten in dit topic, dan helpen we je zo goed mogelijk.

Zijn er al gouden pro 128 gb uitgeleverd?

Die van mij niet in ieder geval. Verkoper in de winkel hoopte op een levering morgen maar zelf heb ik daar een hard hoofd in.. Kan het alleen maar meevallen! Hopelijk komt die van jou ook snel.. 

Rvdl__

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Iphone 12 binnen, top en snel geleverd ook. Mijn vraag is alleen waar ik de voucher t.w.v. €80-, kan zien voor de apple airpods 2? Geen mail, niks in mijn account of op de site.

 

groetjes!

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Rvdl__ wrote:

Iphone 12 binnen, top en snel geleverd ook. Mijn vraag is alleen waar ik de voucher t.w.v. €80-, kan zien voor de apple airpods 2? Geen mail, niks in mijn account of op de site.

 

groetjes!

Het zijn AirPods pro (van 279 > 199) niet 2 en de Voucher wordt de 26e per mail verstuurd. 

Rvdl__

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
iMike wrote:
Rvdl__ wrote:

Iphone 12 binnen, top en snel geleverd ook. Mijn vraag is alleen waar ik de voucher t.w.v. €80-, kan zien voor de apple airpods 2? Geen mail, niks in mijn account of op de site.

 

groetjes!

Het zijn AirPods pro (van 279 > 199) niet 2 en de Voucher wordt de 26e per mail verstuurd. 

Oh excuus, u heeft gelijk. Bedankt voor de reactie !

JaM

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Hoi allemaal, klantenservice houdt vol dat geen enkele iPhone 12 PRO de deur is uitgegaan bij mensen die bij Vodafone direct hebben besteld. Do tell me, true?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
JaM wrote:

Hoi allemaal, klantenservice houdt vol dat geen enkele iPhone 12 PRO de deur is uitgegaan bij mensen die bij Vodafone direct hebben besteld. Do tell me, true?

Huh???

JaM

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Pats16 wrote:
JaM wrote:

Hoi allemaal, klantenservice houdt vol dat geen enkele iPhone 12 PRO de deur is uitgegaan bij mensen die bij Vodafone direct hebben besteld. Do tell me, true?

Huh???

Nou, zoals ik het schrijf. Klantenservice zegt dat er geen enkele PRO geleverd is omdat Apple die bij hen pas in week 44 levert. Dus, alle PRO's die we hier gepost en levert zien zijn volgens hen via providers als Belsimpel, Mobiel.nl, etc. Ik zou graag willen horen of dat waar is. 

Juuls

Gedreven Ontdekker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Toen ik m’n order nummer van de preorder dag gaf, de order die dus nooit is doorgekomen kreeg ik dit. Ben heel benieuwd wat dat gaat worden. 
 

Ik ga nog nakijken wat mogelijk is, je gaat nog bericht van ons ontvangen.

Sanne

15:18

Alright, dat waardeer ik ten zeerste

You

15:19

Graag gedaan! Hou je brievenbus in de gaten.

Sanne

15:19

Mijn letterlijke brievenbus of e-mail box? ?

You

15:19

Letterlijke brievenbus.

Sanne

15:20

Oké dan. Wat kan ik mogelijk verwachten dan als ik vragen mag? Ik ben gewoon nieuwsgierig hoor?

You

15:21

Ik ga de verrassing niet verpesten, ik laat je in het donker.

Sanne

15:22

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes

Zojuist de klantenservice even benaderd met een positief en motiverend berichtje. Fijn dat alles (voor mij in ieder geval) dit jaar weer goed is verlopen. Positief berichtje mocht dus ook wel. Waren ze erg blij mee kan ik je zeggen (hint, hint). 
 

kleine moeite, groot gebaar. Bedankt en tot volgend jaar! ?

JaM

Nieuwkomer
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes
Arjennn wrote:

Zojuist de klantenservice even benaderd met een positief en motiverend berichtje. Fijn dat alles (voor mij in ieder geval) dit jaar weer goed is verlopen. Positief berichtje mocht dus ook wel. Waren ze erg blij mee kan ik je zeggen (hint, hint). 
 

kleine moeite, groot gebaar. Bedankt en tot volgend jaar!

Fijn dat voor jou alles goed heeft uitgepakt. Had je een gewone of PRO en via Vodafone online besteld of via een ander kanaal?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
JaM wrote:
Pats16 wrote:
JaM wrote:

Hoi allemaal, klantenservice houdt vol dat geen enkele iPhone 12 PRO de deur is uitgegaan bij mensen die bij Vodafone direct hebben besteld. Do tell me, true?

Huh???

Nou, zoals ik het schrijf. Klantenservice zegt dat er geen enkele PRO geleverd is omdat Apple die bij hen pas in week 44 levert. Dus, alle PRO's die we hier gepost en levert zien zijn volgens hen via providers als Belsimpel, Mobiel.nl, etc. Ik zou graag willen horen of dat waar is. 

Oke daar ben ik dan idd erg benieuwd naar!

Arjennn

Stamgast
  • 96Posts
  • 0Oplossingen
  • 63Likes
JaM wrote:
Arjennn wrote:

Zojuist de klantenservice even benaderd met een positief en motiverend berichtje. Fijn dat alles (voor mij in ieder geval) dit jaar weer goed is verlopen. Positief berichtje mocht dus ook wel. Waren ze erg blij mee kan ik je zeggen (hint, hint). 
 

kleine moeite, groot gebaar. Bedankt en tot volgend jaar!

Fijn dat voor jou alles goed heeft uitgepakt. Had je een gewone of PRO en via Vodafone online besteld of via een ander kanaal?

Ik heb een PRO 128 GB Pacific Blue. Besteld om 14.06, via de voucher die ik via de moderator heb ontvangen. (F&F). 

Juztin

Nieuwkomer
  • 20Posts
  • 0Oplossingen
  • 16Likes
JaM wrote:

Hoi allemaal, klantenservice houdt vol dat geen enkele iPhone 12 PRO de deur is uitgegaan bij mensen die bij Vodafone direct hebben besteld. Do tell me, true?

Nee dat is onzin! Hier thuis hebben wij er twee besteld via de Vodafone website. Waarvan er vandaag één is binnen gekomen. De ander staat nog steeds op wordt verwerkt en zonder sms van evt. levering. 

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes

Is er iemand die vandaag z’n telefoon krijgt? Het is allemaal maar wat stil. Geen nieuwe t&t codes verstuurd? Of wordt er door @Vodafone  vandaag niks uitgeleverd?

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Thijz85 wrote:

Is er iemand die vandaag z’n telefoon krijgt? Het is allemaal maar wat stil. Geen nieuwe t&t codes verstuurd? Of wordt er door @Vodafone  vandaag niks uitgeleverd?

Het is idd stil hier nog niks gehoord, baal er wel van...en jij?

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Pats16 wrote:
Thijz85 wrote:

Is er iemand die vandaag z’n telefoon krijgt? Het is allemaal maar wat stil. Geen nieuwe t&t codes verstuurd? Of wordt er door @Vodafone  vandaag niks uitgeleverd?

Het is idd stil hier nog niks gehoord, baal er wel van...en jij?

Gister is me verzekerd dat alle bestellingen tot 21 oktober in eerste levering zitten. En die zou vrijdag, zaterdag en maandag er voor grootste deel uit gaan. Ik wacht op een pro 256 navyblue, weet niet of iemand die al heeft gekregen. Zo niet, dan is het afwachten. Als iemand anders m al wel heeft gekregen, dan is het wat vervelend allemaal. 
 

ik had wel wat berichtjes verwacht van mensen hier die m vandaag gaan ontvangen. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes

Ja dat had ik ook wel verwacht misschien komt het zo nog! Wat is jouw status nu? En stond jij ook op eind week 44 ingepland? @Thijz85 

Thijz85

Meedenker
  • 24Posts
  • 0Oplossingen
  • 19Likes
Pats16 wrote:

Ja dat had ik ook wel verwacht misschien komt het zo nog! Wat is jouw status nu? En stond jij ook op eind week 44 ingepland? @Thijz85 

Ik heb nog geen sms. Was bij mij vorige week ook allemaal gedoe met bestellen, pas na derde poging gelukt. Bleek later de verkeerde telefoon te hebben gekozen (128 Ipv 256). Van de week aan laten passen, zou geen gevolgen hebben voor levertijd. Kreeg vlak na wijziging de bekende Sms voor levering in week 44. Maar dat ging weer over de 128. Sindsdien niks gehoord, behalve telefoontje van gisteren waarin ze dus eigenlijk zeiden dat alle bestellingen tot 21e in de eerste levering passen. 

iMike

Nieuwkomer
  • 162Posts
  • 0Oplossingen
  • 213Likes
Thijz85 wrote:
Pats16 wrote:

Ja dat had ik ook wel verwacht misschien komt het zo nog! Wat is jouw status nu? En stond jij ook op eind week 44 ingepland? @Thijz85 

Ik heb nog geen sms. Was bij mij vorige week ook allemaal gedoe met bestellen, pas na derde poging gelukt. Bleek later de verkeerde telefoon te hebben gekozen (128 Ipv 256). Van de week aan laten passen, zou geen gevolgen hebben voor levertijd. Kreeg vlak na wijziging de bekende Sms voor levering in week 44. Maar dat ging weer over de 128. Sindsdien niks gehoord, behalve telefoontje van gisteren waarin ze dus eigenlijk zeiden dat alle bestellingen tot 21e in de eerste levering passen. 

SMS staat eind week 44 bij mij, zal mij niets verbazen als volgende week Vrijdag de volgende levering gaat plaatsvinden.

Die_D13

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vanochtend de volgende E-mail gehad:

Sorry! Er is iets mis gegaan in ons logistieke proces waardoor de bezorging vandaag niet kan doorgaan.

We willen graag een nieuw bezorgmoment met je uitkiezen. Je kan ons bellen op tel 0348-462801. En als we niets van je vernemen, proberen wij het later vandaag nog een keer.

Daarna natuurlijk meteen gebeld met Dynalogic, zij gaven aan dat mijn bestelling (12 128gb blue) net als honderden anderen geen toestel gekoppeld hadden. Oftewel het toestel was niet op voorraad (hij gaf aan dat veel orders dit hebben en het niet uitmaakt welk model, kleur of opslag je besteld hebt).

Ik had al een bezorgafspraak staan wat het nu juist irritanter maakt dat hij niet komt (blij dat ik er geen middag vrij voor genomen heb). Nu moet ik wachten op een email die in de loop van deze week komt voor een nieuwe afspraak.

Gaan dus blijkbaar nog steeds dingen mis bij de bestellingen!

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
Die_D13 wrote:

Vanochtend de volgende E-mail gehad:

Sorry! Er is iets mis gegaan in ons logistieke proces waardoor de bezorging vandaag niet kan doorgaan.

We willen graag een nieuw bezorgmoment met je uitkiezen. Je kan ons bellen op tel 0348-462801. En als we niets van je vernemen, proberen wij het later vandaag nog een keer.

Daarna natuurlijk meteen gebeld met Dynalogic, zij gaven aan dat mijn bestelling (12 128gb blue) net als honderden anderen geen toestel gekoppeld hadden. Oftewel het toestel was niet op voorraad (hij gaf aan dat veel orders dit hebben en het niet uitmaakt welk model, kleur of opslag je besteld hebt).

Ik had al een bezorgafspraak staan wat het nu juist irritanter maakt dat hij niet komt (blij dat ik er geen middag vrij voor genomen heb). Nu moet ik wachten op een email die in de loop van deze week komt voor een nieuwe afspraak.

Gaan dus blijkbaar nog steeds dingen mis bij de bestellingen!

Zo dat is idd balen zeg! Wat een zooitje zeg…..

Ik heb net contact opgenomen via de chat en er werd verzekerd dat de issues voorbij zijn maar toen wist ik dit nog niet….de sms met levering schijnt leidend te zijn dus afwachten

Sander-80

Stamgast
  • 106Posts
  • 0Oplossingen
  • 115Likes
Thijz85 wrote:
Pats16 wrote:
Thijz85 wrote:

Is er iemand die vandaag z’n telefoon krijgt? Het is allemaal maar wat stil. Geen nieuwe t&t codes verstuurd? Of wordt er door @Vodafone  vandaag niks uitgeleverd?

Het is idd stil hier nog niks gehoord, baal er wel van...en jij?

Gister is me verzekerd dat alle bestellingen tot 21 oktober in eerste levering zitten. En die zou vrijdag, zaterdag en maandag er voor grootste deel uit gaan. Ik wacht op een pro 256 navyblue, weet niet of iemand die al heeft gekregen. Zo niet, dan is het afwachten. Als iemand anders m al wel heeft gekregen, dan is het wat vervelend allemaal. 
 

ik had wel wat berichtjes verwacht van mensen hier die m vandaag gaan ontvangen. 

Die heb ik gisteren ontvangen, rechtstreeks via VF besteld vorige week vrijdag. 

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

Ik heb de zilveren besteld. 

 

 

 

Pats16

Ontdekker
  • 138Posts
  • 0Oplossingen
  • 74Likes
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

Ik heb de zilveren besteld. 

 

 

 

Sta jij ook op levering eind week 44?

anniekje123

Gedreven Liefhebber
  • 73Posts
  • 0Oplossingen
  • 38Likes
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:
Pats16 wrote:
anniekje123 wrote:

Ik heb Gisteren in een Apple store navraag gedaan over de zilveren en de gouden iPhone 12 pro. Er werd mij verteld dat deze kleuren slecht leverbaar zijn vanuit Apple zelf. Vind het zelf wel slecht dat Apple dit niet eerder gecommuniceerd heeft. Lijkt mij dat ze dit 13 oktober tijdens de aankondiging van de nieuwe iPhones al wel wisten. 

Ja klopt dat kreeg ik ook te horen…

Welke heb jij besteld?

Ik heb de zilveren besteld. 

 

 

 

Sta jij ook op levering eind week 44?

Geen idee wanneer ik hem krijg. Ik heb een super jammer helaas kunnen we je apple iPhone 12 pro silver 128 gb niet meteen leveren sms gehad. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic