Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 26Likes

Vodafone Young - Alles van Vodafone, voor een jongvolwassen budget

Studeren, werken, contact met vrienden… Je telefoon is je leven. Dus ga je voor meer dan genoeg data, een krachtig netwerk met 5G en premium service. En al die wensen passen vanaf nu ook binnen een jongvolwassen budget. Want met Vodafone Young krijg je alles van Vodafone, met tot wel € 7,50 korting. Elke maand weer.

 

  • Elke maand tot wel € 7,50 korting
  • Streamen zoveel je wilt op ons krachtige netwerk met 5G
  • Een nieuwe telefoon wanneer jij dat wilt. Ook als je abonnement nog loopt
  • 24/7 (online) klantenservice
  • Priority: voorrang en voordeel op de meest gewilde tickets voor concerten en sportwedstrijden
  • Mooie inruildeal op je oude telefoon
Let op: De korting geldt als je tussen de 18 en 28 jaar bent, een abonnement hebt afgesloten vanaf 12 februari 2024 en geen Ziggo klant bent.


< Alles over Vodafone Young > 

 


FAQ

Wanneer krijg ik Vodafone Young korting?

Je ontvangt iedere maand tot € 7,50 korting met Vodafone Young als je tussen de 18 en 28 jaar bent en geen klant van Ziggo bent. Deze korting loopt door tot je 30e verjaardag, daarna vervalt deze automatisch. Je krijgt de korting op de abonnementen: Vodafone Start M, Start XL, Red of Red Unlimited. De korting geldt niet voor Red Together (Extra).
 
Ik ben ouder dan 28, krijg ik ook korting?
Je komt helaas niet in aanmerking voor de Young-korting. Maar goed nieuws: Heb je naast Vodafone ook internet van Ziggo thuis? Dan geniet je naast maandelijke korting van nog meer voordeel met de Volop extra voordelen van Vodafone en Ziggo. Dat betekent iedere maand tot € 7,50 korting, dubbele data, een extra TV-pakket én Safe Online XL.

Als ik al Ziggo heb of tijdens de looptijd van mijn Vodafone contract ook Ziggo klant word, krijg ik dan ook Vodafone Young korting tot mijn 30e verjaardag?
Ben je klant van Vodafone én Ziggo? Dan geniet je van meer voordelen. De vervalt de Young-korting en wordt deze vervangen met de korting van de Volop extra voordelen. Met de Volop extra voordelen krijg je iedere maand tot € 7,50 korting, dubbele data, een extra TV-pakket en Safe Online XL.
 
Heb jij een vraag of wil je graag je ei kwijt? Laat dan gerust een berichtje achter.
 
 

 

1 Reactie
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Dat is een mooie aanbieding! Jammer dat ik net boven de 28 jaar ben 🤭🫣🤪. Zal er aan denken als iemand tussen de 18 en 28 jaar een abonnement wil afsluiten. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic