Sander
Community Developer
Community Developer
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 35Likes

Houd je vinger aan de pols: Samsung Smartwatches en OneNumber

Samsung-fans opgelet! Na de introductie van OneNumber krijgen we steeds vaker de vraag: 'Wanneer is OneNumber beschikbaar voor Samsung Smartwatches bij Vodafone?’' Een begrijpelijke vraag, want met je smartwatch blijf je overal verbonden, ook zonder telefoon op zak.

Het goede nieuws? We werken er hard aan om Samsung Smartwatches en OneNumber voor jou beschikbaar te maken. We kunnen op dit moment nog geen exacte datum delen, maar wil je het nieuws als eerste horen? Meld je dan aan via onze speciale pagina. Zodra we meer weten, ben jij de eerste die het hoort 

Laat je gegevens achter en blijf op de hoogte! 

Heb jij al plannen om je smartwatch te gebruiken? Misschien voor je workouts, het lezen van je berichten, of om simpelweg altijd bereikbaar te zijn? Laat het weten in de reacties!  

6 Reacties
Energieboy
Expert
Expert
  • 12508Posts
  • 3605Oplossingen
  • 3281Likes

Hier zullen veel mensen blij mee zijn. Bedankt voor het melden 👍

Gaaze

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goed nieuws! Ik ben juist lid van de vodafone community geworden om hier naar te zoeken. Ik ben zelf eigenaar van een Samsung LTE watch en wil hier graag gebruik van maken. Na het zoeken op google stuit ik op vele topics op jullie forum waar juist onduidelijkheid geschepen wordt door te zeggen 'we ondersteunen het nu nog niet maar in de toekomst wel, we zijn druk bezig!'. 

Dit schept onduidelijkheid en natuurlijk de vraag wanneer. Ik hoop dat jullie een plan hebben en een tijdsbestek wannneer dit mogelijk uigevoerd zou kunnen worden.

Ik wacht het af. Alvast bedankt en veel succes!

BTX1973

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Leuk bericht maar dit bericht horen we al 2 jaar..... Vodafone Ierland gebruikt Onenumber al een jaar maar in nederland zijn ze alleen maar ermee bezig. Grootste flauwekul wat ik gehoord heb...

BTX1973

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Kijk maar in het archief van de vodafone community, hetzelfde verhaal spelen ze af als een gebroken plaat die dezelfde nummer laat horen..... 

Xantavia

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Beste Sander  ( Vodafone kan gewoon.............. niet dus!)   Ik wacht hier al meerdere jaren op. En er word steeds hetzelfde gemeld.

We zijn er druk mee bezig maar kunnen niet precies melden hoe en wanneer het voor Samsung smartwatches ook mogelijk word. 

Veel beloven weinig geven doet een gek in vreugde leven. Gelukkig moet ik nog maar een paar maanden en dan is mijn contract afgerond en is het bye bye Vodafone. Zelfs al zou het door een wonder in de aankomende maanden ineens toch mogelijk worden ik ben zoiezo weg bij Vodafone. Mijn vertrouwen is na al die trouwe jaren ( zolang er mobile telefonie is) compleet verdwenen. 

Vodafone kan gewoon?  laat me niet lachen. Eerder (Vodafone kan gewoon NIET) Vodafone zou zich  moeten schamen om klanten niet eerlijk te vertellen hoe de vork in de steel zit. We werken eraan waaraan dan? Vodafone one number werkt allang in het Buiteland hoe kan dat dan? Geef uw klanten meer duidelijkheid Vodafone dat word meer gewaardeerd dan dit lijntjes gedrag. Dit is uiteraard niet persoonlijk naar jou toe Sander maar wel naar je directeuren. Succes gewenst, misschien kom ik ooit nog is terug bij Vodafone als jullie de slogan daadwerkelijk waar maken en ik er geen NIET meer achter hoef te denken. Maar voor nu is het voor mij : " Vodafone     kan gewoon niet!"  

Met vriendelijke groet,

Xantavia.

BTX1973

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

Sander ....HAHAHAHAHAHAH het is nu bijna APRIL... vinger aan de pols zei je.......

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic