Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes

Apple Music - nu 3 maanden gratis!

Apple Music is de ultieme streaming ervaring voor iOS én Android-gebruikers. Met Apple Music ontdek je nieuwe muziek die speciaal voor jou is gekozen. Luister je naar wereldwijde hitlijsten en ontdek je waar je vrienden naar luisteren. En dat allemaal via Vodafone. Zo kun je Apple Music gemakkelijk aan en- uitzetten en betaal je al je entertainment apps overzichtelijk via één factuur.


Ben jij een “Music is life"- type? Dan hebben we goed nieuws voor je! Alle klanten van Vodafone die nog niet eerder gebruik hebben gemaakt van deze actie krijgen nu 3 maanden gratis Apple Music. Behoor jij tot de gelukkigen? Dan ontvang je van ons een e-mail om Apple Music te activeren. 

Dus, kort samengevat:

  • 3 maanden gratis Apple Music
  • Al je entertainment apps via Vodafone overzichtelijk op één factuur
  • Je krijgt het individuele Apple Music account
  • Na de actie van 3 maanden betaal je €9,99 via je Vodafone-factuur
  • Alleen geldig voor klanten die eerder géén gebruik maakten van Apple Music

Gebruik maken van 3 maanden gratis Apple Music? Dat doe je zo:

Zodra we de 3 maanden Apple Music promotie voor je hebben klaarstaan ontvang je van ons een e-mail met een link naar Vodafone Entertainment:

1. Klik op de link en log in met je mobiele telefoonnummer. Of gebruik de My Vodafone App. 
2. Selecteer het Apple Music aanbod, accepteer de voorwaarden en klik op 'Activeer Apple Music'. 
3. Zodra het activeren is gelukt, ontvang je een bevestiging-sms met een link om de Apple Music app te openen en je Apple ID te koppelen. Hierna kun je direct van Apple Music genieten.

Na 3 maanden...
Wil je na de actieperiode gebruik blijven maken van Apple Music? Dan hoef je verder niets te doen. Apple Music blijft actief en je betaalt maandelijks €9,99 via je Vodafone rekening. Het abonnement blijft maandelijks opzegbaar via de Vodafone Entertainment pagina.
Let op: beëindig je de actie zelf binnen de actietermijn? Dan stopt Apple Music op het einde van de volledige actieperiode.

Hoe zeg ik zelf op?
Apple Music zeg je op via de Vodafone Entertainment pagina. Klik hier op “Jouw actieve abonnementen”, vervolgens selecteer je de dienst die je wilt opzeggen (in dit geval Apple Music). Daarna verschijnt onderaan de pagina een button met “Apple Music opzeggen”.

Is er nog iets onduidelijk? Stuur ons een reactie onder dit topic of open je eigen topic

Veel plezier!


Bijgevoegd: Algemene Voorwaarden Apple Music

125 Reacties
Aynur

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Vraagje.. ik heb de nieuwe iphone 11 gekocht en hierbij heb ik een briefje gehad dat ik apple music 6 maanden mag proberen. Ik zelf luister weinig muziek ivm werk. Ik dacht ik geef dit aan mijn zoon . Die zit nog op vmbo en luistert graag naar muziek. Ik heb geprobeerd om de de deal te activeren met zijn telefoon maar bij het einde zie ik 3 maanden gratis ipv 6 maanden. Komt dit omdat het een andere telefoon of abonnement is. Of heb ik ergens een fout gedaan. Ik heb de deal nog niet geactiveerd omdat ik dan de 3 maanden activeer. Maar ik kan ook niet meer terug om dingen te veranderen. Kan iemand helpen.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hoi Aynur
De 6 maanden is alleen voor de mensen die de nieuwe iPhone hebben gekocht. Dus aan iemand anders geven, kan niet. Daarom kan je zoon wel de 3 maanden ontvangen en niet de 6 maanden.

Ik vraag me af of het terug te draaien valt. Dit zal je moeten vragen aan de klantenservice van Vodafone. Die kunnen je helpen.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Shirohana en dries81

Ik heb de volgende instructie ontvangen:

Wat moet je doen wanneer je de bevestigings-sms niet ontvangt, of de link werkt niet?
o Ga naar de Apple Music App
o Download de app en maak een Apple-ID aan
o Android gebruikers kunnen ook een Apple-ID aanmaken

Vervolgens zou je de actie moeten kunnen activeren. Lukt het hiermee wel?
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Hi Sharon
bedankt voor je reactie. Echter ben ik al een bestaande Apple Music klant en heb dus al de app en een id. Ik begreep van jullie klantenservice dat dat niet uit mocht maken. Dus ben even benieuwd hoe ik het dan moet aanpakken.
Shirohana

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dries81 wrote:
Hi Sharon
bedankt voor je reactie. Echter ben ik al een bestaande Apple Music klant en heb dus al de app en een id. Ik begreep van jullie klantenservice dat dat niet uit mocht maken. Dus ben even benieuwd hoe ik het dan moet aanpakken.

Ik heb eveneens al jaren een Apple Music account.
Graag hoor ik hoe ik het bij een bestaande account kan activeren.
Shirohana

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb zojuist mijn betaal methode veranderd in mobile payments, mag ik er vanuit gaan dat het hiermee goed komt?
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Shirohana en dries81

Okay, dat is duidelijk haha!

Dan nog even een controlevraag; hebben jullie beiden wel ook eerst de activatiemail ontvangen? Dus eerst de mail en dan de bevestigings sms? Als dit niet het geval is, ga dan eens naar: offers.vodafone.com/nl. Daar kun je zelf de actie activeren aan de hand van jouw telefoonnummer.

Tot slot nog deze info: "Klanten moeten hun Apple Music abonnement via Apple stopzetten en deze opnieuw aanzetten via Vodafone. Wanneer klanten Apple Music gebruiken via Apple & willen activeren via Vodafone krijgen zij automatisch een bericht dat zij hun Apple Music account bij Apple moeten stopzetten." - dat zou ook nog een reden kunnen zijn waarom het niet lukt... 🙂

Ik ben benieuwd of het met deze stukjes info wel lukt!
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Bedankt. Deze url bezoek ik zowat dagelijks. Echter staan hier alleen de acties van mijn vorige abonnement (1 mnd gratis Apple Music, 1 mnd gratis Netflix en 1 mnd gratis Blendle) echter niet de 6 maanden gratis Apple Music actie icm de nieuwe iPhone vanaf 13-9 besteld. Daarnaast lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat shirohana en ik de enigen zijn die al een Apple Music account hebben. Met andere woorden, hoe zit het bij alle klanten die al Apple Music hebben?
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Shirohana wrote:
Ik heb zojuist mijn betaal methode veranderd in mobile payments, mag ik er vanuit gaan dat het hiermee goed komt?

Mijn betaalmethode staat al aardig wat maanden op: via mobiel abonnement. Echter is dit helaas ook niet de oplossing lijkt mij omdat er echt gesproken wordt over een aparte activatie vanuit de SMS
Shirohana

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dries81 wrote:
Bedankt. Deze url bezoek ik zowat dagelijks. Echter staan hier alleen de acties van mijn vorige abonnement (1 mnd gratis Apple Music, 1 mnd gratis Netflix en 1 mnd gratis Blendle) echter niet de 6 maanden gratis Apple Music actie icm de nieuwe iPhone vanaf 13-9 besteld. Daarnaast lijkt het me erg onwaarschijnlijk dat shirohana en ik de enigen zijn die al een Apple Music account hebben. Met andere woorden, hoe zit het bij alle klanten die al Apple Music hebben?


Ik zie ook alleen de drie maanden (lees: proefabonnement) optie.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 440Likes
Shirohana en dries81

Willen jullie me beiden eens je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer sturen via een privébericht? Dan kan ik kijken of het mij lukt om dit aan te sluiten voor jullie.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Het versturen van Privé bericht kan je doen door op SHARON haar naam te klikken en dan klik je op STUUR BERICHT (er zal een nieuw venster openen waar je je privé bericht kwijt kan). Zet aub hier op de topic geen gegevens van jezelf, deze topic is namelijk door iedereen te lezen. Dus echt alleen via een Privé bericht je gegevens toezenden.

Succes en hoop dat jullie probleem snel is opgelost.
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Sharon wrote:
Shirohana en dries81

Willen jullie me beiden eens je mobiele nummer, geboortedatum, adres en de laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer sturen via een privébericht? Dan kan ik kijken of het mij lukt om dit aan te sluiten voor jullie.

Gedaan
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Sharon is er al iets bekend? Heb m’n iPhone inmiddels ruim een week in bezit nu.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
dries81 kun je mij een prive bericht sturen met je mobiele nummer? Dan kijk ik het na voor je. Sharon is op dit moment niet aanwezig.
dries81

Gedreven Ontdekker
  • 16Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes
Steven wrote:
dries81 kun je mij een prive bericht sturen met je mobiele nummer? Dan kijk ik het na voor je. Sharon is op dit moment niet aanwezig.

Gedaan! Hoop dat je er even naar kunt kijken vandaag, zie pb voor
meer info
SimoTech22

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb nu bijna 3 weken mijn iPhone 11 pro Max, wanneer krijg ik die 6 maanden cadeau sms voor Apple Music?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi SimoTech22
Normaal wordt er binnen 2 weken een sms gestuurd. Je mag naar https://offers.vodafone.com/nl en het aanvragen.
SimoTech22

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Steven Ik zie dat ik dan drie maanden krijg en niet de 6 maanden die op de website staat.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik heb je een prive bericht gestuurd SimoTech22
Pronto1967

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Nadat ik de code om te indentiteit te bevestigen ingevuld hebt krijg een groen vonkje te zien en dan laad de pagina opnieuw en krijg ik: “oeps er is wat misgegaan, probeer het later nog eens” een week is verstreken en nog steeds hetzelfde.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
Hi Pronto1967
Dat is vervelend.
Ik denk dat je het best kunt wachten op een medewerker van Vodafone. Die kan je misschien verder helpen. Ze komen regelmatig op de community langs en dan zullen ze je aanspreken.
Vodafone Info
Community Developer
Community Developer
  • 316Posts
  • 27Oplossingen
  • 218Likes

@Pronto1967 Wis je cookies eens? Sluit al je tabbladen, of probeer een andere browser? Werkt het dan wel? 

OQC

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Op dit moment is het alleen mogelijk om per nummer een account aan te vragen via Vodafone Entertainment pagina
Wij ondersteunen geen Family account@SunilDutt81

Geld dit nog steeds zo, dat er geen family apple music mogelijk is icm met een red together family abonnement? Zo ja, dan heb ik niet zoveel aan deze actie. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Dit geldt helaas nog steeds @OQC.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Dan doe je het toch gewoon buiten Vodafone om?
https://support.apple.com/nl-nl/HT205595

Was natuurlijk leuk geweest als je 6 maanden Apple Music-gezinsabonnement kon nemen, maar dat kan niet via Vodafone. Uiteraard wel via Apple zelf maar dan heb je deze niet gratis (14,99 euro per maand). 

JJT

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Leuke actie. Maar wat nu als je al een jaar abo hebt op Apple Music? Kan je deze actie Van 6 maanden gratis ook in laten gaan op 1-1-2020?

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes
JJT wrote:

Leuke actie. Maar wat nu als je al een jaar abo hebt op Apple Music? Kan je deze actie Van 6 maanden gratis ook in laten gaan op 1-1-2020?

Is het dan niet zo dat je al een aantal maanden, of 1 maand, gratis Apple Music hebt gehad? Als dat zo is dan krijg je deze actie niet, zoals omschreven in het begin van deze topic. Iedereen die nog nooit Apple Music hebben gehad, of genomen, krijgen volgens mij eerst 1 maand gratis en daarna ga je betalen, soms is er een actie met 3 maanden gratis en nu dan die 6 maanden gratis.

Als jij al Apple Music hebt dan neem ik aan dat je deze eerste maand, of 3 maanden al korting hebt gehad? Mocht dit niet het geval zijn dan zou je even moeten wachten op een moderator van Vodafone. Misschien kunnen die het dan voor je uitzoeken en/of anders uitleggen. Misschien kan @Sharon of @Steven je hier dan verder in helpen. 

CRIETDIJK

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe zorg ik dat de rest van het gezin ook kan meegenieten? Ik deel namelijk met mijn icloud account alles met het gezin, maar op de een of andere manier lukt dit niet...

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Indien er al gebruik gemaakt is van eerdere acties en het Apple Music account is (nog) actief, dan is het helaas niet mogelijk om hiervan gebruik te maken @Energieboy @JJT 

@CRIETDIJK dit is mogelijk door ze Apple Music te laten downloaden en in te loggen onder jouw account. Echter weet ik niet of meerdere gebruikers op een account is toegestaan. Dit kun je bij Apple checken. Officieel gezien mag dit nergens. Ook niet bij Netflix, Spotify etc.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Familie Apple Music is in ieder geval niet geldig met deze maanden gratis gebruik. 

SimoTech22

Nieuwkomer
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

EEN GROTE ONZIN!

 

Ik heb sinds 26 september jongstleden de iPhone 11 Pro Max en ik zou binnen twee weken een activatielink krijgen via de sms. Wij zitten nu bijna in december en ik heb niks ontvangen. Ik heb een case laten aanmaken bij Vodafone, zij zouden mijn terugbellen. Tot op de dag van vandaag heb ik niks gehoord. Het is daar bij de klantenservice een grote teringbende. Niemand doet zijn of haar werk naar behoren. Ik kreeg iedere keer het gevoel dat ik voor niks bel. Niemand kan mij een fatsoenlijk antwoord geven. Ik moest laatst van een medewerker bellen met Apple. Apple wist hier helemaal niks van!

 

Mijn vraag aan jullie? Gaan jullie dat belachelijke klantenservice op orde stellen en krijg ik nog mijn actie waar ik recht op heb?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@SimoTech22 er is een onderzoek aangemaakt en helaas is het afwachten. Het onderzoek loopt nog steeds. Zodra ik meer weet, dan laat ik dit weten via een privé bericht.  

Jo Frijsinger

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer ga ik een sms van jullie ontvangen voor mijn 6 maanden gratis Apple music?

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Normaal gesproken ontvang je een sms 2 weken na aanchaf van de iPhone @Jo Frijsinger. Mocht je hem niet gehad hebben, dan kun je Apple Music activeren via https://offers.vodafone.com/nl

Jo Frijsinger

Nieuwkomer
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Geprobeerd, maar dit is voor 3 maanden gratis, en bij de iPhone zou dat 6 maanden zijn.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privébericht voor de verificatie @Jo Frijsinger 

- Voorletters en achternaam

- Postcode

- 06-nummer

- Geboortedatum

- De laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer

Dankjewel alvast!

Krijn227

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:

Indien er al gebruik gemaakt is van eerdere acties en het Apple Music account is (nog) actief, dan is het helaas niet mogelijk om hiervan gebruik te maken @Energieboy @JJT 

@CRIETDIJK dit is mogelijk door ze Apple Music te laten downloaden en in te loggen onder jouw account. Echter weet ik niet of meerdere gebruikers op een account is toegestaan. Dit kun je bij Apple checken. Officieel gezien mag dit nergens. Ook niet bij Netflix, Spotify etc.

Meerdere mensen (zolang ze maar op 1 Apple ID zitten kunnen gebruik maken van het individuele Apple Music abbo, met als restrictie dat er maar één tegelijk kan luisteren, voor luisteren met meer tegelijk geeft Apple het Apple Family abbo.

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt @Krijn227, dat is ook een optie. 🙂 

Chris088

Nieuwkomer
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wanneer zou je de sms dan moeten krijgen? Ik wacht al een paar maanden erop....

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Normaal krijg je de sms na 2 weken @Chris088.
In dit geval dient er een onderzoek aangemaakt toe worden voor de technische dienst. Kun je mij de volgende gegevens sturen via een privebericht:

  • naam
  • adres
  • postcode
  • geboortedatum
  • laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer
  • mobiel nummer 
  • ordernummer
Kakarot

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Krijg net de sms en bij aanmelden krijg ik deze melding:

Het ingevoerde mobiele telefoonnummer is niet juist.

 

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je hem eens invullen als +31 of 06 @Kakarot?

Kakarot

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven wrote:

Kun je hem eens invullen als +31 of 06 @Kakarot?

Voor zover ik weet heb ik alle varianten al geprobeerd

Bovenste melding is met 316……

Onderste melding is met 6…...

 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Kun je mij eens de volgende gegevens sturen via een privébericht: naam, adres, postcode, mobiel nummer, laatste 4 cijfers van je bankrekeningnummer en je geboortedatum @Kakarot 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

@Kakarot Ik heb een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit staat bekend onder 9257928. Zij zullen dit verder op gaan pakken.

Kakarot

Gedreven Ontdekker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Steven wrote:

@Kakarot Ik heb een onderzoek aangemaakt voor de technische dienst. Dit staat bekend onder 9257928. Zij zullen dit verder op gaan pakken.

Dankjewel!

EricNL

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Net via Vodafone apple music genomen, echter als ik mijn apple ID gebruik krijg ik de melding dat deze al bestaat. Maar als ik inlog met mijn apple ID moet ik alsnog via apple een abonnement afsluiten. Dus ik heb nu 10 euro aan Vodafone betaald via mijn rekening en ik moet óók 10 euro betalen aan Apple? Dacht het niet, helaas heb ik dus 10 euro weggeflikkerd. Ik kwam niet in aanmerking voor de 3 gratis maanden, maar wilde wel betalen en Apple music gebruiken. 

Eric 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11841Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @EricNL 
Als je al Apple Music hebt, dan heb je in de meeste gevallen ook al 1 maand, of soms zelfs, 3 maanden, gratis Apple Music gehad. Je krijgt dan niet nog eens 6 maanden gratis Apple Music via Vodafone. 

Dan het verhaal dat je al Apple Music had, dat klopt want je Apple ID is al in gebruik via een abonnement bij Apple. Eigenlijk zou je dan het abonnement bij Apple moeten opzeggen en dan pas bij Vodafone je nieuwe abonnement in moeten laten gaan. Daarom kent die je al en zegt die dat je niet nog eens een abonnement kan nemen op Apple Music. 

Maar waarom niet gewoon blijven gebruiken via Apple? Dat loopt toch ook gewoon goed? 

EricNL

Gedreven Ontdekker
  • 9Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hoi, 

Ik heb al bijna een jaar geen abonnement meer op Apple Music. Het maakt niet uit of ik een nieuw of mijn oude apple ID gebruik, beide geven aan dat mijn telefoonnummer reeds gekoppeld is aan een account. Dus het nemen van een abonnement via Apple zelf blijkt ook niet mogelijk meer. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties op dit artikel.

Uitgelicht topic