1
Vraag
2
Reageer en help mee
Ergul

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Abonnement

Met deze bericht wil ik mijn ernstige ontevredenheid uiten over de behandeling van mijn Vodafone-abonnement “Red Together”. Sinds 8 oktober 2024 probeer ik fouten in mijn abonnement en betalingsregelingen op te lossen, maar tot op heden is er geen oplossing geboden. Door fouten en inconsistenties in uw systeem worden er telkens verkeerde bedragen genoemd, waardoor ik mijn abonnement niet volledig kan gebruiken. Dit heeft geleid tot extra kosten, verwarring en onnodige frustratie.

Ondanks herhaaldelijk contact zijn mijn klachten niet opgelost, en de situatie wordt steeds onduidelijker.

Situatieschets

1. Problemen met mijn abonnement
Op 8 oktober 2024 heb ik telefonisch contact gehad met een van uw medewerkers, de heer Joos. Tijdens dit gesprek kreeg ik onjuiste informatie over mijn abonnement. Hoewel ik het contract per e-mail heb ontvangen, blijkt dit niet correct te zijn verwerkt in uw systeem. Hierdoor zijn fouten ontstaan in mijn facturering en zijn onterecht kosten in rekening gebracht.

2. Niet-verwerkte betalingsregelingen en wisselende bedragen
Ik heb meerdere keren betalingsregelingen getroffen met uw klantenservice, maar:

De betalingsregeling is onduidelijk, en in uw systeem wordt een bedrag van €149,10 genoemd. Echter, bij mijn laatste contact werd mij meegedeeld dat het correcte bedrag €130,10 zou zijn.

Ik heb het bedrag van €149,10 betaald, omdat dit werd aangegeven als het verschuldigde bedrag, maar dit leidt tot verwarring en financiële frustratie, omdat het andere bedrag werd genoemd.

Door de inconsistentie in het systeem en de onduidelijkheid over de betalingsregeling, ben ik financieel en mentaal volledig gefrustreerd geraakt.

3. Extra kosten door buitenbundelgebruik
Door de beperkingen op mijn abonnement was ik genoodzaakt buiten mijn bundel gebruik te maken van diensten. Dit heeft geleid tot extra kosten. Wil graag zo snel mogelijk contact. Heb vaker contact opgenomen ben erg teleurgesteld.

2 Reacties 2
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 138Posts
  • 42Oplossingen
  • 48Likes

Hallo @Ergul, welkom op de Community.

Poeh, wat een toestand. Ik kan me voorstellen dat je hier totaal niet vrolijk van wordt. Gelukkig ben de juiste weg ingeslagen en heb je het ook via de helpdesk kenbaar gemaakt. Er staat een klachtencase open, zie ik. Een collega van klachten duikt hier verder in en zal dit verder met je afhandelen.

Ergul
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Vincent,

Wat ik nog jammer vindt is

pas later werd mij duidelijk dat er een Clench-bundel beschikbaar was die de buitenbundelkosten had kunnen voorkomen. Dit is echter nooit aan mij doorgegeven door uw medewerkers, waardoor ik onnodig buiten mijn bundel heb moeten gebruiken.

Aankoop van 5GB voor €20

Ik kocht een 5GB-bundel voor €20, maar door slechte netwerkdekking kon ik deze niet gebruiken.

Dit heeft mijn werkzaamheden vertraagd en leidde tot onnodige frustratie.5. Betaling van onjuiste facturen
Ik heb facturen betaald die onterecht zijn opgesteld door fouten in mijn abonnement en betalingsregeling.
Hierdoor heb ik bedragen voldaan die niet kloppen, wat ik niet kan accepteren.

Ik verwacht dat Vodafone deze situatie serieus neemt en per direct de volgende stappen onderneemt:

Bied een passende compensatie voor de tijd, frustratie en ongemakken die ik heb ervaren door fouten van uw filiaal.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic