1
Vraag
2
Reageer en help mee
MGP

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoe kan ik alle gegevens overzetten van Android naar iOS?

Ik probeer de Samsung van mijndochter over te zetten naar Iphone maar kan via de ios app alleen maar berichten overzetten en dus geen foto's, apps, contacten etc. 

Heb de nieuwe IPhone al meerdere malen teruggezet naar fabrieksinstellingen en het opnieuw geprobeerd maar hij wil elke keer alleen berichten over zetten. Wie weet de oplossing? Via Google kom ik ook niet verder.

4 Reacties 4
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 70Posts
  • 14Oplossingen
  • 14Likes

Hoi @MGP wat lastig dat het maar niet wil lukken om alles over te zetten van Android telefoon naar iOS. Ik kan me zo voorstellen dat je dochter ook graag haar foto's en apps meeneemt naar haar nieuwe toestel. Goed dat je ons hier op de Vodafone Community hebt gevonden, welkom! 
Neem hier eens een kijkje; hier wordt uitvoerig beschreven hoe je dit aan kunt pakken. 

MGP
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Judith,

Bedankt voor je reactie! Helaas al deze stappen al meerdere keren gevolgd maar ik krijg bij stap 7 alleen berichtgeschiedenis in beeld welke ik kan overzetten. Alle overige gegevens komen er niet te staan en kan ik dus ook niet ook niet aanvinken.

Groeten Mennie

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 70Posts
  • 14Oplossingen
  • 14Likes

Wat een narigheid @MGP ! Kijk ook hier eens. Lukt het ook met deze opties niet, dan raad ik je aan om een bezoekje te brengen aan een van onze winkels. Onze collega's aldaar helpen je graag. De dichtstbijzijnde winkel vind je hier

Energieboy
Expert
Expert
  • 12347Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3224Likes

En mocht het niet lukken, heb je misschien hier nog iets aan?
Kan zijn dat die andere sites, die zijn gegeven, hetzelfde zijn?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic