Leon87

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Mijn Ziggo account verwijderen vanwege niet werken Ziggo Go

Beste,

Ik krijg de Ziggo Go app niet aan de praat. Blijft in de app zeggen dat ik geen abonnement heb.

Ondanks ik wel een kleine 2uur met een paar aardige medewerkers van Ziggo aan de lijn heb gehangen, nog steeds niet werkend.

Nu las ik in de community, dat het met een nieuw klantnummer te maken kon hebben. Ben toch al vrij lang Ziggo en Vodafone klant en ben inderdaad tussentijds verhuisd en abonnement aanpassingen gedaan. Nu zou ik toch erg graag Ziggo Go willen gebruiken op een 2e tv op de slaapkamer of telefoon. Ik had gelezen dat ik mijn ( oude mijn Ziggo account ) moet verwijderen vanwege een nieuw klantnummer, maar ik wil graag het mail adres gebruiken wat ik nu ook gebruik. Dus mijn vraag wat te doen nu ??? aangezien vodafone en ziggo aan elkaar verbonden zijn durf ik zelf niks te verwijderen..

2 Reacties 2
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 104Posts
  • 23Oplossingen
  • 18Likes

Dag @Leon87 Wat vervelend dat je de Ziggo Go app niet werkende krijgt. Dat is zeker iets waarnaar gekeken kan worden!
Je hebt nu wel een Ziggo gerelateerde vraag op de Vodafone Community geplaatst. Zou je dit kunnen plaatsen op de Ziggo Community? We helpen je graag dit weer werkende te krijgen.

Leon87
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Ryan,

Bedankt voor de snelle reactie.

Ik heb de vraag hier gesteld omdat ik eigenlijk een antwoord tegen kwam van een vodafone medewerker.

Ik zal mijn vraag op de Ziggo communitie plaatsen.

In ieder geval bedankt voor het kijken naar mijn vraag.

Groetjes Leon

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic