MichelvdBergDH

Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Hoe kan ik de Samsung Promotie Watch7 claimen?

Goedemorgen allen, 

Ik heb gister de Samsung Galaxy S24 5G 256GB Onyx Black besteld en heb alle gegevens.

Echter kom ik niet verder op de site https://www.samsung.com/nl/promo/

Lijkt wel of ik nergens het registratieformulier kan vinden/downloaden voor de aanvraag.

Kan iemand mij hiermee helpen?

Dank jullie wel.

Met vriendelijke groet,

Michel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
MichelvdBergDH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen allemaal,

Ik dacht dat ik al gepost had.

Maar alsnog is het gelukt later op de dag.

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en informatie.

Met vriendelijke groet,

Michel van den Berg

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Het valt mij ook op dat de promotie, achter de promotie button op de Samsung site, geen verdere informatie geeft en/of een registratieformulier bevat. Beetje vreemd, ze hebben het bij Samsung niet helemaal voor elkaar. Gelukkig heeft Vodafone contact met hun dus ik verwacht dat dit wel snel geregeld kan worden zodat je de juiste site wel krijgt. Heb nog even geduld, iemand van Vodafone gaat je helpen.

Bij aanklikken van een van onderstaande buttons kom je weer op een normale verkoop site uit, dat lijkt me niet de bedoeling 🙂

Scherm­afbeelding 2024-12-19 om 07.56.13.png

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 103Posts
  • 13Oplossingen
  • 18Likes

Hey @MichelvdBergDH Wanneer je nog een promotie mag uitzoeken, snap ik zeker dat je dit ook geregeld wilt hebben. We kijken met je mee.

Wanneer ik op de pagina van Samsung zelf kijk, verwijzen alle opties van providers naar de algemene bestelpagina ipv de promotie. Het oogt als een issue binnen de Samsung pagina. Je kan het beste contact opnemen met Samsung support op de website, wij hebben deze webpagina niet in beheer. De actie is er namelijk wel zoals terug te vinden vanuit deze link.

Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Beetje flauw dat Vodafone dit niet voor de klant wil doen 😞  (sorry voor mijn direct mening)
Maar begrijpelijk, het is een actie vanuit Samsung, dan moet je het daar ook maar regelen 🙂

Hopelijk lukt het je om contact op te nemen met Samsung en dan wens ik je alvast hele fijne feestdagen en een geweldig Watch jaar voor 2025. Oh ja, OneNumber werkt nog niet voor Samsung, dat je dit ook gelijk weet 😉

MichelvdBergDH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Reactie van Samsung:

Ik zie dat er op dit moment een storing is. Zou je het vanavond nog een keer kunnen proberen? We hopen dat het probleem tegen die tijd is opgelost. Mocht het dan nog steeds niet lukken, laat het me dan weten!

Met vriendelijke groet,

Michel van den Berg

Energieboy
Expert
Expert
  • 12337Posts
  • 3570Oplossingen
  • 3219Likes

Is het al gelukt @MichelvdBergDH?

MichelvdBergDH
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Goedemorgen allemaal,

Ik dacht dat ik al gepost had.

Maar alsnog is het gelukt later op de dag.

Nogmaals iedereen bedankt voor de hulp en informatie.

Met vriendelijke groet,

Michel van den Berg

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic