M Colbers

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

uitgaande mail wordt niet verzonden

Hoi,

ik kan al maanden geen E-mail verzenden vanaf mijn mobiel, Server kan niet verbinden enz. Het is een bekend probleem. Vraag is nu: Wordt het opgelost? en ja, wanneer? Indien nee, laat het me dan weten zodat ik direct kan overstappen naar een andere aanbieder.

En ja: ik heb maanden geleden al gebeld met de klantenservice en mij werd toen gezegd dat er al aan gewerkt werd.

Groeten M Colbers.

3 Reacties 3
Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9449Posts
  • 2996Oplossingen
  • 2107Likes

Hoi @M Colbers 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Zoals je al weet is dit al een geruime lange tijd dat het niet werkt. Oplossing is door je uitgaande SMTP server te gebruiken van je eigen provider, dan die van Vodafone. 

Het is uiteraard aan jezelf wat je doet met je abonnement, je kan hem nog even aanhouden en NIET verlengen, want dan zit je er weer 2 jaar aan vast. Dus ik zou het aankijken en wanneer je kan overstappen, en het echt hard nodig hebt om uit te kunnen mailen en dit niet kunnen doen via je mailserver, dan zou ik overstappen. Aankijken en je kan elke maand je abonnement opzeggen met 1 maand opzegtermijn. 

Wel erg om te moeten zeggen, want ik ben toch wel erg van de Vodafone, maar als het niet bevalt zou ik gewoon verder rond kijken. Ja toch, er zijn er gelukkig nog meer en misschien wel beter of goedkoper 😉

M Colbers
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hoi Energieboy,

Mijn mail server heeft alleen een pop3 voor inkomende mail en geen smtp voor uitgaande mail. Dat is de reden waarom ik al heel lang bij vodafone ben. Ik kon op mijn mobiele telefoon de smtp van vodafone gebruiken. Het is dan ook vervelend dat dit niet meer werkt. Voor onbeperkt bellen en data kun je inderdaad beter naar een andere aanbieder gaan, gezien dat je dan veel minder betaald.

Energieboy
Super Expert
Super Expert
  • 9449Posts
  • 2996Oplossingen
  • 2107Likes

Oei, wat je zegt, dan is het niet handig. Kan me dan heel goed voorstellen dat je verder kijkt. Ook ik weet niet hoe lang het allemaal duurt, het duurt nu wel veel te lang. Wel jammer natuurlijk, maar begrijpelijk nu je niet kan mailen. 

Uitgelicht topic