@Steven Vodafone
Kun jij iets meer duidelijkheid verschaffen over hoe dit wordt opgepakt. Zoals je begrijpt is dit geen werkbare situatie. Ik ontvang verificatie tokens op dagelijkse basis (e.g. VPN, Web Applicaties). Zie hieronder de antwoorden op je vragen.
Kunnen jullie mij de volgende vragen beantwoorden:
Kun je alleen betaalde sms/ sms’jes vanuit bedrijven of gewone sms’jes niet ontvangen?
- Gewone SMSjes ontvang ik wel, ook wanneer iMessage uitgeschakeld is. Bedrijfs smsjes ontvang ik niet
In welk toestel werkt het wel en welk toestel niet?
- Iphone 11 Pro werkt het niet, in mijn (tijdelijke) Iphone 11 werkt het wel
Gaat het om alleen sms ontvangen of ook versturen?
- Niet duidelijk. Zoals boven genoemd kan ik wel naar prive nummers smsen
Welke smscentrale nummer heb je ingevuld?
- Ik heb geen SMS centrale nummer ingevuld. Zou je dit kunnen verduidelijken?
Wat gebeurt er als je iMessage uit of aan zet?
Welke software heb je op het toestel staan?
- Laatste IOS → 14.2 volgens mij
Sinds wanneer ervaar je dit?
- Sinds ik ben overgestapt van mijn tijdelijke Iphone 11 naar mijn iPhone 11 Pro (Vorige week vrijdag)
Staat er een blokkade in het toestel op Premium sms?
- Niet dat ik weet. Alle geblokkeerde nummers verwijdert.
Heb je een blokkade op www.payinfo.nl?
- Weet ik niet. Ik krijg de verificatie sms niet binnen 😉