1
Vraag
2
Reacties
vdM5

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

case gesloten ...

ik krijg zojuist een mail met dat een case gesloten is; zonder enige feedback met wat er aan probleem gedaan is; je kunt hier ook niet op reageren want het is gesloten; hoe kom je nu achter de status van het probleem (want dat is niet opgelost) behalve dat de case gesloten is. 

ik merk dat ik wat communicatie mis met evt volgende stappen vanuit Vodafone

 

het probleem is dat een van de nummers (red together abo) niet naar buitenlands nummer kan bellen (wel gebeld worden); al in winkel geweest (keurig geholpen), klantenservice gesproken; niemand die het weet maar ondertussen is het probleem niet opgelost; geen feedback over welke stappen nog te nemen zijn; en intussen betaal ik wel volledig abo maar zonder de volledige diensten. Ik vind het zomaar sluiten van een call zonder update te geven echt niet meer van deze tijd.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @vdM5 Onder het kopje 'Producten'. Vervolgens kies je voor 'Toestel, sim en diensten'. Daarna scroll je naar het kopje 'diensten' en klik je op 'diensten blokkeren'. Aan de rechterkant van de pagina kan je via het drop-down menu het betreffende nummer binnen het Red Together abonnement selecteren. 

Bekijk in context

10 Reacties 10
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @vdM5 
Vreemd dat je een case hebt die is gesloten zonder daarin antwoord te geven. 
Dit is natuurlijk niet de bedoeling. Daarom vraag ik @Lycke en/of @Alex of ze met je mee willen kijken.
Deze mensen zijn werkzaam bij Vodafone, heb nog even geduld en dan hoop ik dat jullie er samen uit komen.

vdM5
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank, ik wacht ff af.

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 226Posts
  • 37Oplossingen
  • 90Likes

Hi @vdM5,

 

Ontzettend gek dat je geen bericht hebt gehad en/of meer informatie over deze case. Ik zie inderdaad dat hij gesloten is, maar de toelichting zou met je gedeeld moeten zijn. Ik ga je een privébericht sturen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @vdM5

Bedankt voor jouw gegevens ter verificatie. Mijn collega Alex is vandaag vrij, dus ik neem het roer van hem over. De case is gesloten met de volgende toelichting: Klant heeft zelf via My Vodafone een blokkade voor bellen naar internationale nummers geplaatst. Aan de klant doorgegeven dat deze blokkade ook alleen weer via My Vodafone is te verwijderen. Vaak wordt je gebeld naar aanleiding van een case om de uitkomst met je te delen en anders ontvang je van ons een e-mail. Kan het zijn dat je dit laatste misschien over het hoofd hebt gezien of de e-mail onverhoopt in spam terecht is gekomen? 

vdM5
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

Dank voor oppakken.

wij hebben niets zelf geblokkeerd, zitten nooit in my vodafone eigenlijk te kijken. We zijn in winkel geweest en zij konden ook niets vinden in toestel. 
Ik zou niet weten waar ik iets veranderd zou hebben en wat dan. Ik heb geen reactie gezien in de mail noch in de spamfolder. 

Enfin, ik schijn dus zelf iets te moeten doen nu maar weet niet wat en waar. Ik zou dit graag nog horen dan, want ik kan niet beoordelen of dit dan in een mail gezeten zou hebben.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Dat kan via My Vodafone. Op deze pagina kun je inloggen @vdM5

vdM5
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

die pagina ken ik wel; maar ik zou niet weten door de hoeveelheid aan info waar ik de instellingen kan veranderen; het betreft ook maar 1 nummer in de redtogether bundel. voor zover ik het kan zien staat bij iedereen alles hetzelfde; het is mij niet duidelijk wat er waar gewijzigd moet worden. In winkel en door ons is alles bekeken en staat gelijk op telefoon ook en in myvodafone. ik heb iets meer richting nodig dan alleen een verwijzing waar ik kan inloggen 😉

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @vdM5 Onder het kopje 'Producten'. Vervolgens kies je voor 'Toestel, sim en diensten'. Daarna scroll je naar het kopje 'diensten' en klik je op 'diensten blokkeren'. Aan de rechterkant van de pagina kan je via het drop-down menu het betreffende nummer binnen het Red Together abonnement selecteren. 

vdM5
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes

super Cecilia; eindelijk gevonden; ik heb daar inderdaad bij het betreffende nummer een vinkje uit kunnen zetten. Ik was daar nooit zelf opgekomen; ik ben ook nog nooit op die plek geweest dus hoe dat zo aan stond is voor mij een raadsel. Inmiddels ook contact gehad met mijn zoon van wie het nummer is en hij kan naar buitenland bellen; dus top! 

 

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Aah super dat de aap uit de mouw is @vdM5 en je dit direct hebt gecontroleerd met jouw zoon! Het was even een kleine zoektocht, maar samen komen we er wel! Mocht er in de toekomst iets zijn, dan weet je ons hier te vinden! 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic