1
Vraag
2
Reacties
Orochimaru

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan geen gebruik maken van mijn data. Wat kan ik doen?

ik heb nog 437mb data over maar geen internet via mobile netwerk? heb dit probleem nu al 24 uur en het is best irri als je de deur uit wil en geen internet hebt niet bereikbaar ben

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Orochimaru 
Wat heb je allemaal gedaan om te zien of het aan je toestel ligt of aan je simkaart?

1- toestel uitzetten, en daarna weer aan
2- tijdens het uitzetten even je simkaart eruit halen en daarna er weer in zodat hij opnieuw het netwerk opzoekt
3- je simkaart in een ander toestel om te zien of die het daar wel doet
4- een ander z’n simkaart in je eigen toestel om te zien of het aan je simkaart of toestel ligt
5- even je toestel in vliegtuig modus en daarna weer terug zetten (gaat die ook netwerk opnieuw opzoeken)
6- kies een ander netwerk en ga weer terug naar Vodafone NL 
7- kijk bij APN instellingen of deze goed staan (kijk voor handleiding voor meer info: https://handleidingen.vodafone.nl)
8- staat je mobiele data nog wel aan in je toestel?

Nou, als je dit alles hebt gedaan en je hebt nog problemen, loop dan langs een Vodafone winkel en dan kunnen die je waarschijnlijk verder helpen met eventueel een nieuwe simkaart en/of ander advies. Lukt het niet om naar een winkel te gaan en je hebt de punten gevolgd, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer een keer willen resetten. 

Succes, laat nog even weten of het is gelukt en hoe

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Orochimaru 
Wat heb je allemaal gedaan om te zien of het aan je toestel ligt of aan je simkaart?

1- toestel uitzetten, en daarna weer aan
2- tijdens het uitzetten even je simkaart eruit halen en daarna er weer in zodat hij opnieuw het netwerk opzoekt
3- je simkaart in een ander toestel om te zien of die het daar wel doet
4- een ander z’n simkaart in je eigen toestel om te zien of het aan je simkaart of toestel ligt
5- even je toestel in vliegtuig modus en daarna weer terug zetten (gaat die ook netwerk opnieuw opzoeken)
6- kies een ander netwerk en ga weer terug naar Vodafone NL 
7- kijk bij APN instellingen of deze goed staan (kijk voor handleiding voor meer info: https://handleidingen.vodafone.nl)
8- staat je mobiele data nog wel aan in je toestel?

Nou, als je dit alles hebt gedaan en je hebt nog problemen, loop dan langs een Vodafone winkel en dan kunnen die je waarschijnlijk verder helpen met eventueel een nieuwe simkaart en/of ander advies. Lukt het niet om naar een winkel te gaan en je hebt de punten gevolgd, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer een keer willen resetten. 

Succes, laat nog even weten of het is gelukt en hoe

Orochimaru
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Energieboy wrote:

Hoi @Orochimaru 
Wat heb je allemaal gedaan om te zien of het aan je toestel ligt of aan je simkaart?

1- toestel uitzetten, en daarna weer aan
2- tijdens het uitzetten even je simkaart eruit halen en daarna er weer in zodat hij opnieuw het netwerk opzoekt
3- je simkaart in een ander toestel om te zien of die het daar wel doet
4- een ander z’n simkaart in je eigen toestel om te zien of het aan je simkaart of toestel ligt
5- even je toestel in vliegtuig modus en daarna weer terug zetten (gaat die ook netwerk opnieuw opzoeken)
6- kies een ander netwerk en ga weer terug naar Vodafone NL 
7- kijk bij APN instellingen of deze goed staan (kijk voor handleiding voor meer info: https://handleidingen.vodafone.nl)
8- staat je mobiele data nog wel aan in je toestel?

Nou, als je dit alles hebt gedaan en je hebt nog problemen, loop dan langs een Vodafone winkel en dan kunnen die je waarschijnlijk verder helpen met eventueel een nieuwe simkaart en/of ander advies. Lukt het niet om naar een winkel te gaan en je hebt de punten gevolgd, dan kan je ook contact opnemen met de klantenservice van Vodafone en vragen of ze je nummer een keer willen resetten. 

Succes, laat nog even weten of het is gelukt en hoe

geen van de bovenstaande andwoorden hielpen maar heb ze nogmaals geprobeerd ben net naar buiten gegaan sta op dezelfde plek als gister toen het spontaan wegviel tot net maar het is uit zichzelf opgelost miss was er wel een storing iedergeval bedankt voor het reageren 

Energieboy
Expert
Expert
  • 12305Posts
  • 3563Oplossingen
  • 3205Likes

Fijn om te horen. 
Veel plezier en mocht er wat zijn, je weet de community te vinden ??

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic