Hoi
Kweetnie Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Dan heb je op dat moment geen goed internet toegang en daarom stopt het beeld steeds.
Je zou je internet instellingen eens kunnen wissen zodat je mobiel helemaal leeg opnieuw internet zoekt.
Controleer of mobieledatagebruik is ingeschakeld voor FaceTime als u FaceTime via een mobiele verbinding probeert te gebruiken. Ga naar 'Instellingen' > 'Mobiel netwerk' > 'Mobiele data' en schakel FaceTime in. Opnieuw FaceTime aanzetten kan ook wel eens helpen (dus even uitzetten en weer aanzetten). Ga naar 'Instellingen' > 'FaceTime' en zorg ervoor dat FaceTime is ingeschakeld. Als 'Wachten op activering' wordt weergegeven, moet u FaceTime uit- en vervolgens weer inschakelen. Lees
wat u moet doen als u FaceTime niet kunt activeren.
Als de mobiele verbinding of het wifinetwerk traag is of andere gebruikers audio of video in hetzelfde wifinetwerk streamen, ondervindt u mogelijk deze problemen:
- Waarschuwingen over de verbinding of er is geen verbinding mogelijk
- Schokkerige videogesprekken
- Zwart scherm
- Onderbroken oproepen
Zorg ervoor dat zowel uzelf als de persoon die u belt, een snelle wifi- of mobiele verbinding gebruiken. Als u wifi gebruikt, vereist FaceTime een breedbandverbinding en het liefst via 5Ghz.
Herstart je iPhone na deze handelingen!