fiorenza

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

inloggen my vodafone & koppelen accounts werkt niet

Beste,

 

Het lukt me wel om in te loggen op mijn ziggo, maar niet om in te loggen op my vodafone. Als zakelijke klant is dit natuurlijk wel een must i.v.m. boekhouding. Verder lukt het koppelen van ziggo en vodafone dan ook niet.

ik hoor graag een oplossing hiervoor.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @fiorenza, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je hier graag bij! Ik ben direct voor je op onderzoek gegaan. Met jouw hotmail e-mailadres is een Mijn Ziggo account geregistreerd. Hier kun je, zoals je zelf aangeeft, ook zonder problemen mee inloggen. Als ik jouw mobiele nummer controleer, dan zie ik dat hier geen My Vodafone account mee is geregisteerd. 

Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk: 
1. Registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres dan welke nu in gebruik is bij Mijn Ziggo. Zo heb je twee afzonderlijke accounts. 
2. Inloggen in Mijn Ziggo en het account uitbreiden met My Vodafone. Je kiest in dit geval specifiek voor 'uitbreiden' omdat er nog geen My Vodafone account geregistreerd is. Samenvoegen van het account is alleen mogelijk als er al 2 seperate accounts zijn aangemaakt. 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3033Posts
  • 892Oplossingen
  • 1031Likes

Hi @fiorenza, goedemorgen en welkom hier!

Ik help je hier graag bij! Ik ben direct voor je op onderzoek gegaan. Met jouw hotmail e-mailadres is een Mijn Ziggo account geregistreerd. Hier kun je, zoals je zelf aangeeft, ook zonder problemen mee inloggen. Als ik jouw mobiele nummer controleer, dan zie ik dat hier geen My Vodafone account mee is geregisteerd. 

Je kunt nu 2 dingen doen, namelijk: 
1. Registeren voor My Vodafone met een ander e-mailadres dan welke nu in gebruik is bij Mijn Ziggo. Zo heb je twee afzonderlijke accounts. 
2. Inloggen in Mijn Ziggo en het account uitbreiden met My Vodafone. Je kiest in dit geval specifiek voor 'uitbreiden' omdat er nog geen My Vodafone account geregistreerd is. Samenvoegen van het account is alleen mogelijk als er al 2 seperate accounts zijn aangemaakt. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic