1
Vraag
2
Reacties
fiorenza

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

inloggen my vodafone & koppelen accounts werkt niet

Beste,

 

Het lukt me wel om in te loggen op mijn ziggo, maar niet om in te loggen op my vodafone. Als zakelijke klant is dit natuurlijk wel een must i.v.m. boekhouding. Verder lukt het koppelen van ziggo en vodafone dan ook niet.

ik hoor graag een oplossing hiervoor.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3655Posts
  • 1127Oplossingen
  • 1200Likes

Hi @fiorenza, goedemorgen en welkom hier!

Heb je een Mijn Ziggo account en wil je graag deze samenvoegen of uitbreiden met My Vodafone of andersom? We leggen je graag stap voor stap uit hoe je dit zelf gemakkelijk kunt regelen.

Belangrijk

  • Heb je op dit moment 2 aparte accounts voor My Vodafone én Mijn Ziggo? Kies dan voor ‘samenvoegen’.
  • Heb je op dit moment één account (My Vodafone óf Mijn Ziggo)? Kies dan voor ‘uitbreiden’.

Samenvoegen vanuit My Vodafone

  • Log in op My Vodafone
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op My Vodafone en Mijn Ziggo samenvoegen
  • Klik op Start samenvoegen en log in met het account dat je voor Mijn Ziggo gebruikt


Samenvoegen vanuit Mijn Ziggo

  • Log in Mijn Ziggo
  • Klik rechtsboven op het Poppetje
  • Klik op Mijn account instellingen
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Producten in je account beheren
  • Klik op Vodafone toevoegen
  • Vul het telefoonnummer in en klik op Code opvragen
  • Volg de verdere stappen en Je account wordt samengevoegd, er volgt een bevestiging op het scherm en je ontvangt een bevestigingsmail


Uitbreiden vanuit My Vodafone

  • Log in op My Vodafone
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Producten in je account beheren
  • Klik op +Ziggo toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
  • Nu is er een check:of er al een account met Ziggo producten op dit adres bestaat
    Zo niet, dan voegen we Ziggo toe aan je account
    Zo wel, dan adviseren we je om samen te voegen of contact met ons op te nemen


Uitbreiden vanuit Mijn Ziggo

  • Log in op Mijn Ziggo
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Producten in je account beheren
  • Klik op Vodafone toevoegen
  • Vul je Vodafone 06 nummer in
  • Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  • Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3655Posts
  • 1127Oplossingen
  • 1200Likes

Hi @fiorenza, goedemorgen en welkom hier!

Heb je een Mijn Ziggo account en wil je graag deze samenvoegen of uitbreiden met My Vodafone of andersom? We leggen je graag stap voor stap uit hoe je dit zelf gemakkelijk kunt regelen.

Belangrijk

  • Heb je op dit moment 2 aparte accounts voor My Vodafone én Mijn Ziggo? Kies dan voor ‘samenvoegen’.
  • Heb je op dit moment één account (My Vodafone óf Mijn Ziggo)? Kies dan voor ‘uitbreiden’.

Samenvoegen vanuit My Vodafone

  • Log in op My Vodafone
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op My Vodafone en Mijn Ziggo samenvoegen
  • Klik op Start samenvoegen en log in met het account dat je voor Mijn Ziggo gebruikt


Samenvoegen vanuit Mijn Ziggo

  • Log in Mijn Ziggo
  • Klik rechtsboven op het Poppetje
  • Klik op Mijn account instellingen
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Producten in je account beheren
  • Klik op Vodafone toevoegen
  • Vul het telefoonnummer in en klik op Code opvragen
  • Volg de verdere stappen en Je account wordt samengevoegd, er volgt een bevestiging op het scherm en je ontvangt een bevestigingsmail


Uitbreiden vanuit My Vodafone

  • Log in op My Vodafone
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Producten in je account beheren
  • Klik op +Ziggo toevoegen
  • Vul alle gegevens in (postcode, huisnummer en klantnummer)
  • Nu is er een check:of er al een account met Ziggo producten op dit adres bestaat
    Zo niet, dan voegen we Ziggo toe aan je account
    Zo wel, dan adviseren we je om samen te voegen of contact met ons op te nemen


Uitbreiden vanuit Mijn Ziggo

  • Log in op Mijn Ziggo
  • Klik rechtsboven op je Accountnaam
  • Klik op Mijn account aanpassen
  • Klik op Producten in je account beheren
  • Klik op Vodafone toevoegen
  • Vul je Vodafone 06 nummer in
  • Je ontvangt een code per sms, vul die code in Mijn Ziggo in.
  • Het uitbreiden is gelukt. Je logt nu op beide omgevingen in met dezelfde inloggegevens.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic