Hallo,
ik heb ondertussen al een paar weken problemen met Likewize (Vodafone). Op 29 februari heb ik een Samsung S24 aangeschaft i.c.m. een abonnements-verlenging op de vodafone website. In deze periode liep er een promotieactie bij vodafone dat je bij aankoop 200euro extra inruilwaarde kon krijgen op je oude telefoon. Hier wilde ik heel graag gebruik van maken, dus heb ik bij ontvangst van de telefoon gelijk de nodige documenten verstuurd via inruildeals.vodafone. Een paar dagen later kreeg ik bericht van Likewize dat wat ik verstuurd had niet voldoende was. Specifiek ging dit over wat ik had verstuurd onder 'aankoopnota'. Ik had hier het contract die ik van vodafone had ontvangen en de pakbon verstuurd. Dit is volgens Likewize niet voldoende en aangezien ik geen andere bestanden meer had die mij relevant leken (zowel fysiek als digitaal) werd mij aangeraden om contact op te nemen met vodafone.
Ik zie in andere berichten dat het wel lukt als Vodafone een seintje geeft aan LikeWize. Kunnen jullie dat s.v.p. ook voor mij doen? Het gaat om bestelnummer 459737701.
mvg, Alex Schoots