1
Vraag
2
Reageer en help mee
ark4diusz

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Prepaid: Opwaardering niet gelukt door foutmelding

Hallo, ik wilde een betaling naar mijn account doen om internet te kopen, maar er werd een foutmelding weergegeven. Na meerdere pogingen heb ik 15 euro op mijn rekening staan ​​en de bank heeft mij 30 euro in rekening gebracht. Hoe leg je het uit, waar kun je het melden? Help!! 😞

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11854Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

In het weekend is er niemand aanwezig om je te helpen met deze vraag. Wacht even tot maandag, dan kan iemand van Vodafone met je mee kijken. Ik neem aan, even ook voor de Vodafone medewerker, dat je eerste screenshot van Vodafone is en dat je tweede screenshot van je bank is? Als je deze informatie nog wilt geven dan kunnen ze sneller naar je probleem kijken. Het komt vast en zeker goed, daar heb ik wel vertrouwen in. Alleen even wachten tot na het weekend 😉. Als je in de tussentijd ook je Persoonlijke informatie wilt aanvullen, dan is het helemaal mooi voor de medewerkers. Zie onderstaande balk informatie:

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3081Posts
  • 907Oplossingen
  • 1040Likes

Hi @ark4diusz, welkom hier!

Vervelend dat het niet helemaal goed is gegaan met het opwaarderen. Als ik je gegevens erbij pak, dan zie ik dat er in totaal € 15,- is bijgeschreven aan tegoed. Uit je screenshot zie ik één transactie van € 10 en nog 3 transacties van € 5. Dat maakt een totaalbedrag van € 25. Dit is dus een verschil van € 10. Om die reden heb ik zojuist € 10 bijgeschreven bij je prepaid tegoed 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic