1
Vraag
2
Reageer en help mee
DebbyB77

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Waarom kan ik niet bellen en gebeld worden op mijn data prepaid simkaart met bel- en smsbundel?

Goedemiddag,

 

ik heb mijn nieuwe 2gb data prepaid kaart enige tijd geleden ontvangen.

Die is geactiveerd maar ik kon er niet mee bellen en ik er een bundel voor bellen en smssen bij moest activeren wil ik hier ook mee bereikbaar kunnen zijn dus dit heb ik gedaan.

maar alles wat er gebeurd ik kan niet bellen en niet gebeld worden. 

ik heb al 2x met de chatsupport gesproken en alles gedaan wat zij zeiden dat ik moest doen ook 1200 bellen maar nog steeds gebeurd er niks op het gebied van bellen en gebeld worden. en 1200 bellen werkt dus ook niet.

 

Hoe kan ik dit oplossen?

 

Mvg 

Debby

 

11 Reacties 11
Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 31Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Hi @DebbyB77 welkom op de Vodafone Community. Wat een tegenvaller dat je ondanks al je inspanningen nog steeds niet kunt bellen en ook niet gebeld kan worden. Ik bekijk graag voor je hoe dit precies zit, voeg je in je My Vodafone profiel je 06 nummer toe? Dit is alleen zichtbaar voor de moderators. 

DebbyB77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen Judith,

 

Dank voor u reactie.

 

Als het goed is staat mijn nummer er nu bij.

Ik hoop dat u me kunt helpen.

 

Dank alvast! 

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 31Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Ik zie de beide bundels actief staan @DebbyB77 en als ik het goed begrijp kun je wel gebruik maken van je data maar je kunt niet bellen en gebeld worden. Ik zit eens te speuren en kan het kloppen dat je op dit moment in het buitenland verblijft? Heb je dan wel deze bundel gekozen? 

DebbyB77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb de bel en sms binnen nederland en de eu aangezet voor 4 euro per maand.

Het klopt dat ik op dit moment in het buitenland ben

Judith
Community Moderator
Community Moderator
  • 31Posts
  • 2Oplossingen
  • 2Likes

Dat is niet de juiste bundel @DebbyB77 , die van € 4,00 per maand. Deze kun je het beste uitzetten en dan kiezen voor de prepaid buitenlandbundels

 

DebbyB77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Oho oke!

Dan ga ik dat even omwisselen.

Ik laat nog even weten of het gelukt is en ik dan wel bereikbaar ben

 

DebbyB77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Zo €5 per dag vind ik behoorlijk prijzig is er geen andere oplossing? De prepaid kaart van mijn dochter is gewoon simpel opwaarderen en daar kan ze mee internetten en bellen tot het op is maar is wel voor de beller naar haar altijd bereikbaar.

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@DebbyB77 ik snap je punt hoor. Maar waar zie je dat dit € 5,00 per dag kost? Als ik die pagina erbij pak, zie ik dat het maandbundels zijn.

Dus wat dat aangaat, valt de ''schade'' nog mee. 

DebbyB77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Als ik inlog krijg ik die van €5 per maand niet te zien.

Of is dat die voordeel naar van €6 per maand?

 

Ik krijg ook de bundel bel en sms binnen nederland en eu die ik had aangetikt niet uitgezet dan krijg ik een melding dat ik hem op mijn huidige tarief niet kan uitzetten🤷‍♀️

 

Wat een gedoe dit allemaal zeg.🙈

Screenshot_20240907-115851_Chrome.jpg

 

Jacob
Community Moderator
Community Moderator
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

@DebbyB77 nee, kijk: gisteren zei je dat je ''€ 5,00 per dag behoorlijk pittig vindt''. Maar ik zie dat nergens terug, dat wij iets dergelijks verkopen. Dus ben ik benieuwd waar je ziet dat wij die bundel verkopen.

In de afbeelding die je hebt toegevoegd komt het ook niet terug inderdaad.

De bundel die wij wél bedoelen, is het bestellen 50 belminuten voor bellen naar nummers in deze EU-landen. De bundel is 30 dagen geldig en kost € 6.

DebbyB77
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor u reactie wederom! 😊

 

Ik heb gister op de computer zitten kijken en "dacht" ik zeg dacht het las bij de bundels maar geheid dat ik verkeerd heb zitten kijken. Bij wellicht de dagbundels 🙈🤷‍♀️

 

Maar nu weet ik welke ik dus wel moet hebben en ga die morgen aanzetten en hopelijk is het euvel daarmee verholpen en ben ik weer bereikbaar 😃

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic