1
Vraag
2
Reacties
Ping

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Vraag over red together extra (maand)

Hallo, 

Met de hulp van klantenservice hebt ik eindelijk mijn echtgenoot oud abonnement wijzigen naar red together extra. Veel bedanken voor de moeite.

 

Tussen maandelijks opzegbaar of een ‘2-jarig’ contract had ik extra ( maand) gekozen. De maandkosten waren hetzelfde.

Maar achteraf  vraag ik me wel af waar de verschillen tussen die twee contractvormen.

De einddatum contact van zijn extra is 19 October. Moet ik nu iedere maand handmatig verlengen, of gaat automatisch tot je gaat opzeggen.

@Energieboy
Groeten 

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ping 
Wat fijn dat het allemaal is goed gegaan met omzetten en dat jullie nu samen gebruik kunnen maken van 1 bundel, wel zo makkelijk. Nee hoor, je hoeft niet elke maand te verlengen, dat zou toch wel wat zijn 😉. Het gemakkelijke van een maand abonnement is dat je elke maand kan opzeggen, dat moet je dan wel doen, als je er van af wil. Maar verder loopt het gewoon elke maand door, automatisch. Kan je dus op elk moment weer van dit abonnement af, als je zou willen, maar dat hoeft niet natuurlijk 😎.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Fijne dag!

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Ping 
Wat fijn dat het allemaal is goed gegaan met omzetten en dat jullie nu samen gebruik kunnen maken van 1 bundel, wel zo makkelijk. Nee hoor, je hoeft niet elke maand te verlengen, dat zou toch wel wat zijn 😉. Het gemakkelijke van een maand abonnement is dat je elke maand kan opzeggen, dat moet je dan wel doen, als je er van af wil. Maar verder loopt het gewoon elke maand door, automatisch. Kan je dus op elk moment weer van dit abonnement af, als je zou willen, maar dat hoeft niet natuurlijk 😎.

Hoop je hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Mocht je nog vragen hebben, stel ze gerust. Fijne dag!

Ping
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Goedemorgen,

 

Heel erg bedankt voor je informatie @Energieboy . 
 Fijne dag!

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic