1
Vraag
2
Reacties
hw28

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Van Hollands Nieuwe naar Vodafone Red Together gedurende contract

Ik heb een contract bij HollandsNieuwe, mijn partner ook. Ik wil wel overstappen naar Red Together maar HollandsNieuwe berekent een boete omdat mijn contract nog niet afgelopen is.  Als ik overstap naar KPN of T-Mobile is de boete even hoog.

Maar HollandsNieuwe is onderdeel van Vodafone, dus verwacht je een betere overstapregeling tussen die twee.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @hw28 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat jullie willen overstappen naar Vodafone Red Together. Maar je vergist je dat HollandsNieuwe zomaar kan laten overstappen. Ze maken gebruik van het Vodafone netwerk, maar niet van de verdere administratie of iets. Dat zijn natuurlijk wel 2 hele verschillende dingen. Daarom is de afkoopregeling net zo hoog bij overstappen naar Vodafone als naar andere providers. 

Daar kan Vodafone niet zoveel aan doen eigenlijk, dit is iets van HollandsNieuwe. Anders nog maar even wachten tot je contract kan overzetten. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11819Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @hw28 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat mooi dat jullie willen overstappen naar Vodafone Red Together. Maar je vergist je dat HollandsNieuwe zomaar kan laten overstappen. Ze maken gebruik van het Vodafone netwerk, maar niet van de verdere administratie of iets. Dat zijn natuurlijk wel 2 hele verschillende dingen. Daarom is de afkoopregeling net zo hoog bij overstappen naar Vodafone als naar andere providers. 

Daar kan Vodafone niet zoveel aan doen eigenlijk, dit is iets van HollandsNieuwe. Anders nog maar even wachten tot je contract kan overzetten. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Het klopt inderdaad wat @Energieboy aangeeft @hw28 
hollandsnieuwe is een dochterorganisatie van Vodafone. Hollandsnieuwe maakt gebruik van ons netwerk. Zij hebben hun eigen voorwaarden die gelden. 
Dit betekent dat je bij Hollandsnieuwe moet checken vanaf wanneer je mag overstappen en wat er mogelijk is. 

Mocht je het nummer wat je nu hebt mee willen nemen naar ons toe, dan mag (vanuit Vodafone) je vanaf 120 dagen voor de einddatum een abonnement met nummerbehoud aanvragen. 

hw28
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt @Energieboy en @Steven Vodafone voor de snelle reactie.

Ik snap het principe van 2 verschillende organisaties, maar had gehoopt een wat betere prijs te krijgen als ik zou overstappen van Vodafone dochter naar Vodafone moeder (beter dan bij overstap naar KPNof T-Mobile). Ik ga even rekenen welk abo het beste gaat passen.

Nogmaals bedankt !

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Mocht je een persoonlijk aanbod willen @hw28, dan mag je hiervoor bellen met 0800-0560 of ons een bericht sturen via Facebook of Twitter.
Mijn collega's kijken graag met je mee naar wat mogelijk is. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic