1
Vraag
2
Reacties
Daniel207

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Telefoon bij abonnement

Hallo, ik heb een simonly abonnement en sinds kort zit ik in de Red Together wat beheert wordt door mijn partner. Ik zit er over te denken om er een telefoon bij mijn abonnement te nemen. Kan dit en wat zijn de mogelijkheden? 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Daniel207 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. Dit kan je regelen via Vodafone Next. Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel.

Bij jou van toepassing: Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Het beste is om deze pagina eens door te nemen. Hierin staat alle informatie en hoe je dit kan regelen. Veel plezier met het uitzoeken van een nieuw toestel en het gebruik 🤪😉

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 11820Posts
  • 3472Oplossingen
  • 3098Likes

Hoi @Daniel207 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Ja hoor, dat is heel goed mogelijk. Dit kan je regelen via Vodafone Next. Met Vodafone NEXT bepaal je zelf wanneer je een nieuwe telefoon neemt. Zo verleng je een abonnement met telefoon bij ons al na 4 maanden in combinatie met een nieuw toestel.

Bij jou van toepassing: Wil je eerst Sim Only en misschien later een telefoon? Dan zet je jouw abonnement na 2 maanden al gratis over naar een abonnement met toestel.

Het beste is om deze pagina eens door te nemen. Hierin staat alle informatie en hoe je dit kan regelen. Veel plezier met het uitzoeken van een nieuw toestel en het gebruik 🤪😉

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic