1
Vraag
2
Reacties
yvonneB100

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

Hoi,

 

Graag willen mijn vriend en ik een Red Together abonnement delen, echter hij moet nog 8 maanden met zijn abonnement, terwijl mijn abonnement al een tijdje verlopen is en mijn telefoon nu heel erg aan vervanging toe is. Het liefst wacht ik daar dus niet nog maanden mee.

Is het mogelijk dat ik nu al een Red Together abonnement afsluit met 1 deelnemer en dat mijn vriend daar aan toegevoegd wordt  zodra zijn abonnement afloopt? Of moet dit direct? (waarbij wij dan dus zijn huidige abonnement (toestellening) moeten afkopen?)

 

Alvast bedankt,

Groet Yvonne

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hi @yvonneB100 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is heel goed mogelijk! Je kan dus nu zelf een Red Together abonnement afsluiten en daarna die van je vriend. Het abonnement van je vriend moet wel eerst op jou klantnummer komen te staan, en dan kan je zijn abonnement omzetten naar een Red Together Extra abonnement. En jij kan nu een Red Together nemen met een toestel, dat is geen probleem.

Je zou eventueel nog even kunnen bellen met 0800-2266789, afdeling migratie, om te kijken of ze hem nu ook al om kunnen zetten. Als het om een abonnement verhoging gaat, dan kost het hem niets. Is het een verlaging, dan kost het 25,- euro. Je kan het altijd even proberen en vragen of ze je daarmee kunnen helpen. Het is natuurlijk veel fijner als het gewoon tegelijk oploopt 🙂

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11836Posts
  • 3482Oplossingen
  • 3099Likes

Hi @yvonneB100 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Dit is heel goed mogelijk! Je kan dus nu zelf een Red Together abonnement afsluiten en daarna die van je vriend. Het abonnement van je vriend moet wel eerst op jou klantnummer komen te staan, en dan kan je zijn abonnement omzetten naar een Red Together Extra abonnement. En jij kan nu een Red Together nemen met een toestel, dat is geen probleem.

Je zou eventueel nog even kunnen bellen met 0800-2266789, afdeling migratie, om te kijken of ze hem nu ook al om kunnen zetten. Als het om een abonnement verhoging gaat, dan kost het hem niets. Is het een verlaging, dan kost het 25,- euro. Je kan het altijd even proberen en vragen of ze je daarmee kunnen helpen. Het is natuurlijk veel fijner als het gewoon tegelijk oploopt 🙂

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Hoi @yvonneB100,
Leuk om te lezen dat jullie gebruik willen maken van het Red Together abonnement! 
Het is zeker mogelijk om al een Red Together abonnement te gebruiken voor 1 persoon in combinatie met een toestel. Het nummer van meneer kan na de hand toegevoegd worden zoals @Energieboy aangeeft. Mocht je nog vragen hebben, dan horen we het graag. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic