1
Vraag
2
Reageer en help mee
Stevengroen77

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together abonnement opgezegd als hoofdacount

Ik heb van de week mijn Red together abonnement opgezegd als hoofdaccount. Echter hangt er onder het hoofdaccount ook een red together extra.

het liefst wil ik die persoon ook direct meenemen naar een soortgelijke constructie bij een andere provider. Echter gaat dat om “technische redenen’ niet.

klantenservice VVV an Vodafone zegt dat de red together extra gebruiker na het opheffen van het hoofdaccount de persoon een onbeperkt bellen en 2g internet constructie krijgt. Wat betreft het internet niet echt ideaal is. Maar, zegt klantenservice van Vodafone “in principe heeft de persoon technisch gezien geen contract.” Betekend dit dat er dan geen wettelijke opzegtermijn is van 1 maand? Aangezien vodafone zelf aangeeft dat er helemaal geen contract is aangegaan met de persoon van het Red together extra constructie.

3 Reacties 3
Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 18Oplossingen
  • 34Likes

Goedemorgen @Stevengroen77 

Inderdaad een lastige kwestie die je hier benoemt. Zeker gezien het hoofdnummer is vertrokken, dient eigenlijk het overige nummer de nieuwe hoofdabonnee te worden.

Zou je in je profiel het telefoonnummer willen melden waar het exact om gaat? Dan pak ik daar de gegevens er eens van bij 🙂

Stevengroen77
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

@Jamyla ik heb het telefoon nummer in mijn profiel toegevoegd. 

Wat betreft jou reactie. Ik zou ook verwachten dat het overige nummer de nieuwe hoofdabonnee wordt. Vaak wordt er toch echt gekeken naar een soortgelijk product om in de plaats te komen. Maar dit valt echt onder het geval van een downgrade en niet een 'soortgelijk product'.
Er werd me dan ook nog geadviseerd om dan het contract over te dragen. Maar het formulier wat ik daarover heb gevonden is eigenlijk dat iemand anders mijn telefoonnummer overneemt, dat is niet de bedoeling.

Jammer dat ik weg ga, want aan de service lag het niet. Maar om nu op deze manier het overige nummer zo achter te laten voelt ook rot. Het is in ieder geval niet uitnodigend om ooit nog een Red together af te nemen. Aangezien deze constructie totaal niet handig lijkt en niemand lijkt hier echt met een goede oplossing te kunnen komen.. kan me niet voorstellen dat dit niet vaker voor komt. 

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 120Posts
  • 18Oplossingen
  • 34Likes

Dankjewel @Stevengroen77 

Nu zie ik dat er voor beide telefoonnummers een uitportering is aangevraagd en dus beide nummers ons gaan verlaten. 

Het vervelende is dat ik door de uitporterings order momenteel niks kan wijzigen aan beide abonnementen.

Het positieve is wel dat beide abonnementen nog deel uit maken van de datapot dus voorlopig de databundel nog kunnen delen tot de 1 definitief is overgenomen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic