1
Vraag
2
Reageer en help mee
Pieter1971

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together abonnement heeft geen data door vastlopen order Red Together

  • Goedenavond, 

Wij hebben een red together  abonnement afgesloten maar daar is vanalles in mis gegaan.

Voor twee abonnementen is de together extra afgesloten. Door een fout wat bij jullie in het systeem is vast gelopen moest deze geannuleerd worden en opnieuw afgesloten worden naar een red together. Nu gaat deze pas 12 november in waardoor de red together extra nu geen data heeft. Deze is vandaag in gegaan. Kan dit opgelost worden 

 

Groet Pieter 

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12231Posts
  • 3555Oplossingen
  • 3191Likes

Hoi @Pieter1971 
Oh jee, wat jammer dat er van alles is mis gegaan met het afsluiten van je Red Together contracten. Het is ook best een ingewikkeld contract omdat de klantnummers hetzelfde moet zijn als de hoofd aanvrager en als dat niet helemaal goed is gegaan dan loop je tegen wat vervelende nadelen aan. Het is wel goed dat Vodafone dit heeft geannuleerd en dat het opnieuw zal worden aangesloten. Normaal gezien zouden de personen, die gebruik maken van Red Together Extra, direct gebruik moeten kunnen maken van je data. Daarom is het zo vreemd dat ze je 12 november aansluiten, maar dat het vandaag al is ingegaan.

Je kan bellen met de speciale klantenservice van Red Together, 0800-2266789, en daar zitten mensen klaar die je verder kunnen helpen. Wil je liever hier via de Community dan zou het kunnen dat @Cecilia je kan helpen, maar daar ben ik niet zeker van. Heb nog even geduld en dan komt er iemand van Vodafone je helpen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 89Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes

Dag @Pieter1971
Oh jeej, dan hebben we inderdaad nummers die geen data door krijgen en dat moeten we niet hebben! We kijken graag mee om dat recht te zetten.

Zou je alle 06-nummers vanuit deze bundel in je profiel willen plaatsen? Met name eentje die al actief is. Er staat nu een 06-nummer in, alleen krijg ik geen account gevonden.

Pieter1971
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

Ik heb de twee telefoonnummers toe gevoegd.  Het nummer wat op 15 eindigd is actief en het nummer wat eindigd op 38 gaat pas 12 november  in.

Groet Pieter

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 89Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes

Dank @Pieter1971! Wat ik wil voorstellen is om het nummer eindigend op 15 om te zetten naar Red Together, totdat de rest in de bundel compleet is. Het nummer dat nog overgaat, zit op het moment vast en daar kan pas wat gewijzigd worden nadat het nummer overgenomen is

Achteraf kunnen we alles weer kosteloos en gelijk omzetten naar wens. Deze handeling zorgt ervoor dat het nummer eindigend op 15 data beschikbaar krijgt.. Laat gerust nog van je horen. De wijziging zal vrijwel direct ingaan. 

Pieter1971
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo,

 

Dat is super om te horen. Het nummer wat eindigd op 15 mag je dan wel omzetten en dat ander nummer kan dan later toegevoegd worden. Maakt in dit geval niet uit wie wat heeft.

Bedankt voor het snelle handelen.

 

Groet Pieter 

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 89Posts
  • 7Oplossingen
  • 15Likes

Het nummer is aangepast @Pieter1971! Op de 12e van november moeten we het andere nummer nog herzien, die wordt omgezet naar Red Together en moet dan aangepast worden naar de Extra variant. Start gerust op die dag een nieuw topic en we regelen het gelijk 🙂

Pieter1971
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top dank je wel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic