1
Vraag
2
Reageer en help mee
Suzdegro_

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ontkoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Graag zou ik mijn Vodafone account en ziggo account ontkoppelen. Zou je mij een privé bericht kunnen sturen voor de gegevens. Hierbij zou ik namelijk het email adres van de ziggo willen behouden.

 

Alvast bedankt!  

5 Reacties 5
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Suzdegro_, welkom hier. 

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker helpen. Op dit moment is het account geregistreerd met su******@gmail.com. Om het account te ontkoppelen zal ik één van beide omgevingen (My Vodafone of Mijn Ziggo) moeten verwijderen. Voor het account dat we verwijderen kun je dan (indien nodig) een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Op deze manier krijg je dan weer twee afzonderlijke accounts. Kun je mij laten weten welk account ik mag verwijderen?

Suzdegro_
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reactie!

 

Wel heb ik nog een vraag hierover, het account dat verwijderd wordt moet een nieuw email adres dat begrijp ik. Mijn vraag is vroeger had mijn ziggo account een geheel ander email adres. Als ik nu de vodafone ontkoppel blijft het email adres van ziggo dan su******@gmail.com?  Mocht dit zo zijn dan graag het ziggo account ontkoppelen. 

Alvast bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@Suzdegro_ Stel ik ontkoppel My Vodafone, dan blijft su******@gmail.com in gebruik voor Mijn Ziggo. Voor My Vodafone kan je dan een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Ontkoppel ik Mijn Ziggo, dan is het dus net andersom en blijft su******@gmail.com in gebruik voor My Vodafone. Wat zou je graag willen 🙂

Suzdegro_
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de uitleg.

 

Bij deze zou ik graag mijn ziggo account ontkoppelen. Kan ik deze dan weer makkelijk activeren dat dit weer terug komt zoals het hiervoor was?

 

Alvast bedankt! 🙂

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Suzdegro_, goedemorgen!

Bij deze heb ik het Mijn Ziggo account ontkoppeld. Voor Mijn Ziggo kan je nu een nieuw account registeren (met een ander e-mailadres) op deze pagina. Alles komt dan weer terug zoals het voorheen was 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic