1
Vraag
2
Reacties
jalal

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ongeautoriseerde Kosten

Hallo Team,

Ik merk dat er deze maand en vorige maand extra kosten van €10 per maand in rekening zijn gebracht, volgens de factuur voor "Probattlezone." Ik heb nooit toestemming gegeven voor dit soort onbetrouwbare websites en kan ook niet inloggen om te controleren hoe dit is gebeurd.

Het blijkt dat het onveilig website is.

Kunt u dit alstublieft onmiddellijk stoppen? Als het mogelijk is, verzoek ik u ook om betalingen aan derden via mijn account volledig te blokkeren, omdat dit niet veilig is.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 8Oplossingen
  • 5Likes

Hallo @jalal , welkom op onze Community. Goed dat je een topic hebt aangemaakt wanneer jij niet weet hoe jij je kunt afmelden hiervoor. Uiteraard help ik je graag hiermee!

Op je verzoek heb ik het abonnement op ProBattleZone voor je stopgezet via Payinfo. Op je verzoek heb ik ook een blokkade geplaatst dat zulke bestellingen niet nogmaals gedaan kunnen worden. Je hebt hiervan inmiddels een sms ontvangen ter bevestiging.

Wil je weten hoe je zo`n abonnement een mogelijke volgende keer zelf kunt stopzetten of kunt inzien waar je op geabonneerd bent?

Betaalde sms diensten bekijken en afmelden: 
-Ga naar  www.payinfo.nl
-Klik op 'Inzien & opzeggen'
-Geef je mobiele nummer op
-Vul de code in die je via sms krijgt
-Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden

Bekijk in context

1 Reactie 1
Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 16Posts
  • 8Oplossingen
  • 5Likes

Hallo @jalal , welkom op onze Community. Goed dat je een topic hebt aangemaakt wanneer jij niet weet hoe jij je kunt afmelden hiervoor. Uiteraard help ik je graag hiermee!

Op je verzoek heb ik het abonnement op ProBattleZone voor je stopgezet via Payinfo. Op je verzoek heb ik ook een blokkade geplaatst dat zulke bestellingen niet nogmaals gedaan kunnen worden. Je hebt hiervan inmiddels een sms ontvangen ter bevestiging.

Wil je weten hoe je zo`n abonnement een mogelijke volgende keer zelf kunt stopzetten of kunt inzien waar je op geabonneerd bent?

Betaalde sms diensten bekijken en afmelden: 
-Ga naar  www.payinfo.nl
-Klik op 'Inzien & opzeggen'
-Geef je mobiele nummer op
-Vul de code in die je via sms krijgt
-Je ziet nu alle abonnementen en betalingen van de afgelopen 3 maanden

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic