1
Vraag
2
Reageer en help mee
Me!

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

My Vodafone loskoppelen van een oud Mijn Ziggo account

 

 

Mijn mobiel is op dit moment verbonden aan mijn oude ziggo abonnement. Deze is opgeheven. Ik wil dit graag veranderen naar mijn nieuw abonnement

**mod edit: privégegevens verwijderd i.v.m. privacy**

6 Reacties 6
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 112Posts
  • 35Oplossingen
  • 40Likes

Hi @Me!, welkom op de Community!

Ik zag dat je in een ander topic hetzelfde verzoek hebt gedeeld. Ik heb je oude Mijn Ziggo ontkoppeld van je My Vodafone account. Dat betekent dat je nu via de My Vodafone omgeving je nieuwe klantnummer en dus Mijn Ziggo kunt samenvoegen. Als er nog wat is, geef vooral een gil.

Me!
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hi Vincent

 

Bedankt voor je reactie. Alleen ik krijg onderstaande nog steeds als antwoord:

 

Dit product hoort al bij een ander online account. Log in met dat account en je kunt verder.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 112Posts
  • 35Oplossingen
  • 40Likes

In dat geval wordt er nog ingelogd met verkeerde gegevens op de verkeerde omgeving. Mijn voorstel is om alle bestaande My Vodafone / Mijn Ziggo accounts te verwijderen en geheel opnieuw te beginnen. Ik hoor graag van je of dat oké is.

Me!
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja graag!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3314Posts
  • 977Oplossingen
  • 1084Likes

Hi @Me!, goedemorgen!

Ik neem het roer vandaag even over van mijn collega. Ik zag dat er nog een los My Vodafone account was en een los Mijn Ziggo account. Zoals gisteren besproken heb ik deze twee accounts nu ook verwijderd, zodat je met een schone lei kan beginnen. Je kan nu voor My Vodafone een nieuw account aanmaken op deze pagina. Als dit account is aangemaakt, dan kun je vervolgens het account uitbreiden met je Mijn Ziggo gegevens. Laat je weten of het is gelukt?
 

Me !

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Hi Cecilia

 

Dank je wel, ik denk dat nu alles is zo als het hoort te zijn.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic