1
Vraag
2
Reacties
jaccovdzaag

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Multi Data Sim verdwenen

Goedemorgen Vodafone, 

 

Vrij recent heb ik m'n contract wederom verlengd, dit omdat ik al enige jaren lid ben en Vodafone een prima maatschappij vind. 

Nu had ik bij m'n vorige abonnement een Multi Data Sim, omdat ik een 4G dongel in de auto heb voor m'n radio. 

 

Vervolgens besloot ik om Red Unlimited te nemen met in het achterhoofd dat die 4G dongel ook aardig wat neemt tijdens lange ritten met de navigatie, radio, Spotify en verdere applicaties. Maar wat blijkt, de MDS bleek niet meer te werken. Hierover heb ik reeds contact gehad met de klantenservice, die wist mij te vertellen dat er een hotspotfunctie en een 12V in m'n auto zat die dat prima konden overnemen. Die combinatie van de radio en de dongel zit er juist zodat die telefoon lekker in het dashboardkastje kan.. 

 

In ieder geval, ik heb nergens vernomen dat Multi Data Sim is opgeheven, en ik begrijp dat het een niche is maar een alternatief is er ook niet. Prepaid gaat het niet worden, en dan zal ik zeker of via Red Together of een los abonnement die dongel moeten voorzien van een verbinding, correct?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemiddag @jaccovdzaag

Dat is zeker een domper als je juist met het oog op het verbruik van de Multi Data Sim jouw data hebt verhoogd bij de wijziging van je abonnement. Wanneer je van abonnement wisselt, ga je altijd akkoord met de voorwaarden die bij het nieuwe abonnement horen. Tegenwoordig is Multi-data dus geen onderdeel meer van de mogelijkheden. Dat je hier niet pro-actief een melding of waarschuwing over hebt gekregen, dat is natuurlijk niet handig. Dit nemen we dan ook zeker mee als feedback! 

Er zijn 2 andere oplossingen, namelijk het aankopen van een Data Simkaart, daar waar je alleen data mee hebt op een Simkaart en bij je abonnement moet afsluiten. De tweede optie is overstappen naar Red Together abonnement en een Red Together Extra abonnement er bij nemen en gebruiken voor onderweg. 
 

Bekijk in context

1 Reactie 1
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Goedemiddag @jaccovdzaag

Dat is zeker een domper als je juist met het oog op het verbruik van de Multi Data Sim jouw data hebt verhoogd bij de wijziging van je abonnement. Wanneer je van abonnement wisselt, ga je altijd akkoord met de voorwaarden die bij het nieuwe abonnement horen. Tegenwoordig is Multi-data dus geen onderdeel meer van de mogelijkheden. Dat je hier niet pro-actief een melding of waarschuwing over hebt gekregen, dat is natuurlijk niet handig. Dit nemen we dan ook zeker mee als feedback! 

Er zijn 2 andere oplossingen, namelijk het aankopen van een Data Simkaart, daar waar je alleen data mee hebt op een Simkaart en bij je abonnement moet afsluiten. De tweede optie is overstappen naar Red Together abonnement en een Red Together Extra abonnement er bij nemen en gebruiken voor onderweg. 
 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic