1
Vraag
2
Reacties
Thidan

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Loskoppelen My Vodafone en Mijn Ziggo

Beste, 

 

graag wil ik mijn Vodafone en ziggo account loskoppelen.

 

alvast bedankt 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Thidan, welkom en goedemorgen!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker helpen. Op dit moment is het account geregistreerd met th******@hotmail.com. Om het account te ontkoppelen zal ik één van beide omgevingen (My Vodafone of Mijn Ziggo) moeten verwijderen. Voor het account dat we verwijderen kun je dan (indien nodig) een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Op deze manier krijg je dan weer twee afzonderlijke accounts. Kun je mij laten weten welk account ik mag verwijderen?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @Thidan, welkom en goedemorgen!

Met het ontkoppelen van My Vodafone en Mijn Ziggo kan ik je zeker helpen. Op dit moment is het account geregistreerd met th******@hotmail.com. Om het account te ontkoppelen zal ik één van beide omgevingen (My Vodafone of Mijn Ziggo) moeten verwijderen. Voor het account dat we verwijderen kun je dan (indien nodig) een nieuw account registeren met een ander e-mailadres. Op deze manier krijg je dan weer twee afzonderlijke accounts. Kun je mij laten weten welk account ik mag verwijderen?

Thidan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Goedemorgen, 

 

dat is fijn, dan graag het account van ziggo verwijderen, dan maak ik daar een nieuw account voor 

 

alvast bedankt 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Bedankt voor je snelle reactie @Thidan! Bij deze heb ik het account ontkoppelt. Voor Mijn Ziggo kun je nu een nieuw account registeren met een ander e-mailadres 🙂

Thidan
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dat is snel geregeld,


bedankt 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic