1
Vraag
2
Reacties
rositavanduijn

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan ik bij een verlenging Red Together behouden met de combinatie voordelen?

Goedemiddag

mijn abonnement kan ik verlengen.

nu wil ik ook graag een nieuwe telefoon.

ik heb op dit moment een red together abonnement met 3 telefoon nummers. 100gb samen.

kan ik dit ook behouden?

met vriendelijke groet,

Rosita van Duijn

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 114Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Hey @rositavanduijn en welkom op de Community! Zo te zien is er weer een periode aangebroken 😄
Je abonnement kan zeker behouden worden, met een verlenging kan je hetzelfde pakket behouden en er een toestel aan koppelen.

Houd er wel rekening mee dat alleen de hoofdgebruiker zijn/haar abonnement online kan verlengen. De andere twee Red Together Extra's moeten via de klantenservice, deze optie heeft My Vodafone niet om te verlengen. 

Bekijk in context

4 Reacties 4
Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 114Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Hey @rositavanduijn en welkom op de Community! Zo te zien is er weer een periode aangebroken 😄
Je abonnement kan zeker behouden worden, met een verlenging kan je hetzelfde pakket behouden en er een toestel aan koppelen.

Houd er wel rekening mee dat alleen de hoofdgebruiker zijn/haar abonnement online kan verlengen. De andere twee Red Together Extra's moeten via de klantenservice, deze optie heeft My Vodafone niet om te verlengen. 

rositavanduijn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Super, dank je wel

rositavanduijn
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Alleen moet ik dan iets aanklikken welk abonnement en dan staat er bij red together 50 GB en ik heb nu 100GB

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 114Posts
  • 26Oplossingen
  • 21Likes

Dat klopt @rositavanduijn! Tijdens het wijzigen en/of verlengen wordt er geen rekening gehouden met een 2e gebruiker of de verdubbeling vanuit Ziggo. Achteraf wordt dit pas toegepast, omdat de wijziging betrekking heeft op de ene gebruiker (in dit geval jou).

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic