1
Vraag
2
Reacties
Marge1

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kan Onenumber niet installeren. Melding ‘er lijkt geen 06 nr aan je account te zijn gekoppeld

IMG_2849.png

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Het is zeker op te lossen @Marge1. Ik heb dit al vaker voorbij zien komen en dat is toen middels een case naar de technische dienst verholpen. In het algemeen duurt het vaak 10 werkdagen. Je krijgt in ieder geval bericht n.a.v. de case en ik zal het hier ook voor je in de gaten houden. 

Bekijk in context

7 Reacties 7
Energieboy
Expert
Expert
  • 12318Posts
  • 3567Oplossingen
  • 3205Likes

Hoi @Marge1 
Wat vervelend dat dit gebeurd. Lees net van een andere klant dat die ook een probleem heeft met OneNumber. Waarschijnlijk is er iets niet goed bij Vodafone, maar dat weet ik natuurlijk niet. Zodra er iemand van Vodafone online is op de community dan zal die even met je mee kijken. Lees aub nog even onderstaande balk, dan help je de medewerker sneller onderzoeken.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Marge1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ja heel vervelend. Ik heb al een aantal malen contact gehad met de helpdesk, maar zij kwamen er niet uit. Vervolgens is er een case aangemaakt op 25/11, maar hier hoor ik ook nog steeds niets over. Ik begin onderhand wel een beetje ervan te balen. Het leek allemaal zo simpel, maar voorlopig lukt niets.

Marge1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

hopelijk heb ik hier meer succes😊

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Hi @Marge1, goedemorgen!

Helaas heb ik slecht nieuws. De foutmelding die je krijgt wordt veroorzaakt door een dubbel gebruikersprofiel in Mijn Ziggo. Normaliter voegen we dit samen tot 1 profiel in jouw Mijn Ziggo account en lukt het om vervolgens OneNumber te bestellen. Helaas lukt het niet om bij jou dit dubbele profiel te verwijderen en geeft dit diverse foutmeldingen. De situatie moet dan uitgezet worden naar onze technische dienst middels een case. Dit is bij jou al gedaan door één van mijn collega's. Ik moet je dan jammer genoeg ook vragen om deze case even af te wachten. Je zult hier automatisch bericht van krijgen.

Marge1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Goedemorgen,

Dank voor jouw antwoord en de moeite! Hebben enig idee hoelang het gaat duur voor het opgelost is? Er werd mij gezegd  5 tot 10 werkdagen..

en denk je dat dit überhaupt wel op te lossen is? 🙏

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3619Posts
  • 1105Oplossingen
  • 1187Likes

Het is zeker op te lossen @Marge1. Ik heb dit al vaker voorbij zien komen en dat is toen middels een case naar de technische dienst verholpen. In het algemeen duurt het vaak 10 werkdagen. Je krijgt in ieder geval bericht n.a.v. de case en ik zal het hier ook voor je in de gaten houden. 

Marge1
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Top, ik wacht dan rustig af. Bedankt!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic