Okee, maar die zet ik dus niet aan zoals ik andere bundels/blox aanzet, dat dat duidelijk is.
En nee, die kan ik dus op dat moment niet aanzetten via mobiel app of website, en ik kan het het eerste kwartier ook niet op de website vanaf een bekabelde verbinding ("er is iets misgegaan") en daarna wel vanaf diezelfde bekabelde verbinding.
Vodafone zegt toe nu toe min of meer "tsja, zo werkt het abonnement nou eenmaal". In mijn 24/7 chat verliep de boel ongeveer ook zo. Zie ook de reactie van uw collega Lycke hierboven: “je weet inmiddels dus precies hoe het abonnement "werkt” en op welke manier je onbeperkt je databundel kunt heractiveren met 1gb. Dat de manier waarop dit gaat niet naar je wens is, is inmiddels duidelijk. Ik kan het alleen helaas ook niet anders maken dan het is.“
Daar haal ik dus uit: alles is precies zoals het bedoeld is, en dat u het graag anders zou zien is jammer maar helaas.
Ik begrijp nu van u dat het misschien toch anders zit. Als ik een positieve inschatting van de situatie maak zou ik me nog kunnen voorstellen dat uw systemen de informatie over het snelle opsouperen van mijn 1GB bundeltje niet snel genoeg met elkaar uitwisselen.