1
Vraag
2
Reageer en help mee
Hans-1711

Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Hoe lang duurt uitlevering van pods?

Abonnement met twee jaar verlengd gebruik makend van actie mbt gratis earpods / earbuds voor onze iPhone en Samsung. Hoe lang duurt uitlevering? Of dat je er iets van hoort?

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

Hi @Hans-1711 

Ik zie dat je op 27 augustus jouw abonnement hebt verlengd naar Red Unlimited (2 jaar). Dit betreft een Sim Only verlenging. Diverse acties lopen via Samsung waarbij je een promocode kan aanvragen als je bijvoorbeeld een bepaald type toestel aanschaft. Het volledige overzicht vind je hier. Voldoe je aan de voorwaarden en wordt de aanvraag goedgekeurd? Dan ontvang je vaak binnen 7 weken het product in huis. Dat is hier niet aan de orde, omdat het voor beide abonnementen onder jouw klantnummer een Sim Only betreft. 

Sinds 14 augustus loopt er via ons wel de volgende actie: Apple AirPods Gen2 of Samsung Galaxy Buds FE cadeau bij Red Unlimited Young (zowel bij Sim Only als toestel). Zie hier. Dit is alleen voor jongvolwassenen tot 30 jaar. Voldoe je aan de voorwaarden, dan wordt de actie automatisch toegevoegd en ontvang je een link naar de webshop om het cadeau te bestellen. Helaas zie ik dat je niet voldoet aan de voorwaarden voor Vodafone Young, waardoor je niet gebruik kan maken van deze actie (zie het kopje 'veelgestelde vragen' op eerder genoemde pagina). Sorry. 

Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bull**bleep** antwoord als je dit vergelijkt met het verhaal in de winkel. 

Daarom JUIST naar de Vodafone winkel geweest om niet met ins en outs of kleine lettertjes verrast te worden. 

ik zou een SMS krijgen om eea te regelen. 

Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Trouwens. Als senior vind ik dit gewoon leeftijdsdiscriminatie. 

Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

Bittere nasmaak. Iets met kluitje en riet. 
jammer. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3526Posts
  • 1062Oplossingen
  • 1159Likes

De bittere nasmaak begrijp ik zeker @Hans-1711. Zoals aangegeven is dit een actie die automatisch wordt toegevoegd als er voldaan wordt aan de voorwaarden. In dit geval wordt niet voldaan aan de voorwaarden. Deze actie kan jammer genoeg niet op een andere wijze worden toegevoegd. Ik begrijp dat dit niet het antwoord is waarop je had gehoopt, maar dit is helaas wel hoe de vork in de steel steekt op basis van de voorwaarden van deze specifieke actie welke hier terug zijn te vinden: 


 

Wat betreft de actie kan ik op basis van de voorwaarden dan ook niets betekenen. Wel zal ik deze situatie en feedback terugkoppelen naar de winkel/persoon die de bestelling in orde heeft gemaakt. 

Hans-1711
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 13Posts
  • 1Oplossingen
  • 2Likes

het is wat het is. 

feitelijk een misverstand tussen klant en winkel. 

waar de fout ligt kan ik niet aantonen. De conclusie is wel duidelijk; kennelijk had ik mijzelf beter moeten verdiepen in de actie, in plaats van al te optimistisch te vertrouwen op de indruk die ik in de winkel kreeg.

het is wel duidelijk dat Vodafone op basis van de voorwaarden de consequentie ervan afwikkelt op de klant.

 

zoals gezegd bittere nasmaak. ik kan onmogelijk aangeven dat hiermee voor mij een oplossing gemarkeerd kan worden.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic