1
Vraag
2
Reageer en help mee
GiDeonn1990

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Er ging iets niet helemaal goed!

Goedemorgen, ik heb al sonds ik bij vodafone zit dat wanneer ik inlog de melding krijg: Er ging iets niet helemaal goed! Ik wil graag mijn abonementen/contracten inzien maar dit kan dus niet. En als ik op ''Profiel'' druk dan krijg ik de melding: We hebben niet al je gegevens kunnen ophalen. Wil je het later nog eens proberen? Dat later nog eens proberen werkt niet. Graag support.

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Dat is natuurlijk heel erg vervelend, zeker als je graag je informatie wilt inzien. Dit is een klant helpt klant community en er zijn wel medewerkers online om je te helpen, daarvoor moet je dan even geduld hebben. Je kan natuurlijk ook contact opnemen met de klantenservice en vragen of ze je willen helpen. Dit gaat meestal een stuk sneller 😊. Wil je toch wachten op support via de community, lees dan onderstaande balk.

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @GiDeonn1990, welkom hier. 

Ik help je graag met het inloggen bij My Vodafone. Ik zie dat je een Mijn Ziggo account hebt met de gebruikersnaam gpc*********@hotmail.com. Aan dit account is een My Vodafone account gekoppeld, maar dit betreft een inactief account. Dit verklaart dan ook direct waarom de gegevens van dit account niet opgehaald kunnen worden. Op basis van je mobiele nummer heb ik nogmaals een zoekopdracht gedaan en hierbij krijg ik de melding dat er geen My Vodafone is geregistreerd. 

Het oude inactieve My Vodafone account heb ik losgekoppeld van Mijn Ziggo. Je kunt nu in Mijn Ziggo het account uitbreiden met de gegevens van je Vodafone abonnement. Het account is dan gekoppeld aan Mijn Ziggo en je hebt dan ook inzage in je Vodafone abonnement.

 

Wil je liever voor beide omgevingen een aparte inlog? Dan kun je voor My Vodafone een account registeren op deze pagina met een ander e-mailadres dan welke in gebruik is bij Mijn Ziggo.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic