1
Vraag
2
Reageer en help mee
Dnomyar

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bestelling apple watch

Ik kan geen status van mijn bestelling zien. via de app geeft die error aan en via de website krijg ik een witte pagina. Het is bijna 2 maanden gelden dat ik het heb besteld!

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Goedemorgen @Dnomyar 
Je bent op het juiste adres om te vragen waar nu je horloge blijft. Op de community lees je dat meer mensen hier last van hebben, en dat is vervelend. Op dit moment wacht Vodafone ook op wat Apple kan uitleveren en daardoor wachten mensen langer. Dat wil natuurlijk niet zeggen dat je wel beter op de hoogte gehouden kan worden. Hoe dan ook, het is goed dat je hier even aan de bel trekt. Heb nog even geduld en dan kijkt iemand van Vodafone met je mee. Het kan even duren want deze moet waarschijnlijk ook weer bij een andere afdeling vragen.

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Jamyla
Community Moderator
Community Moderator
  • 81Posts
  • 14Oplossingen
  • 22Likes

Goedemorgen @Dnomyar 

Goed dat je je inderdaad tot ons hebt gekeert voor navraag over je order. Ik kan me voorstellen dat je inmiddels vol spanning zit te wachten op je pakketje, en we gaan het niet meemaken dat die pas rond kerst komt ❤️

Het punt is alleen wel dat ik kan zien dat de order al sinds september klaar staat, maar er geen update volgt. Het is voor mij niet inzichtelijk waarom de order niet doorgang krijgt.

Ik raad je aan hiervoor de bellen met mijn collega's van status order via 0800-0560, je kan ze bereiken van 08.00-20.00 uur 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic