1
Vraag
2
Reageer en help mee
v.i.p.039

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Beltegoed opgewaardeerd, maar bedrag is niet bijgeschreven

Ik heb geld van de kaart gestort, het komt niet op het nummer, maar het wordt van de kaart afgeschreven. Ik heb er al 5,5,5,5 euro in gestopt en het is niet gekomen, er staat dat het onmogelijk is, maar het is zo; van de kaart is afgeschreven

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 12285Posts
  • 3560Oplossingen
  • 3205Likes

Kan het iets duidelijker? Heb je nu 20 euro overgemaakt en nog steeds geen beltegoed? Geld is wel van de bank geschreven?

Heb je je prepaid kaart wel binnen 6 maanden opgewaardeerd? Want als je dat niet hebt gedaan dan raak je je nummer kwijt. Iemand van Vodafone kijkt met je mee, heb nog even geduld aub. 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen.

Ryan
Community Moderator
Community Moderator
  • 94Posts
  • 8Oplossingen
  • 16Likes

Hey @v.i.p.039 Als er wel een slado op moet staan, snap ik zeker dat je je afvraagt waarom er nu niets in je bundel te vinden is. We kijken graag mee.

Kan je wat meer vertellen rondom de opwaarderingen? Ik zie niets terug rondom 5 euro of 4x 5 euro. Wanneer was dit, is het wel afgeschreven van de bank? Hoe meer informatie je doorspeelt, des te beter we kunnen kijken!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic