1
Vraag
2
Reacties
hendrt00

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Krijg ik een notificatie als ik mijn bellimiet dreig te overschrijden?

Krijg ik van Vodafone bericht als ik mijn bellimiet (in mijn geval 150 minuten per maand) dreig te overschrijden?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Als je dit hebt aangegeven in je My Vodafone wel. Ik heb daar een topic over geschreven, klik hier. In jou geval zou ik BloX Beperkt Internet aanzetten, dan krijg je nooit dat je ver overheen gaat. 

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11846Posts
  • 3485Oplossingen
  • 3103Likes

Als je dit hebt aangegeven in je My Vodafone wel. Ik heb daar een topic over geschreven, klik hier. In jou geval zou ik BloX Beperkt Internet aanzetten, dan krijg je nooit dat je ver overheen gaat. 

D-2010

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Ik heb ook 150 belminuten per maand en krijg een sms'je als ik 80 procent heb verbruikt. Bij verbruik van al je minuten zou je ook een sms'je moeten krijgen, maar beter om voor die tijd onbeperkt bellen te activeren voor die maand indien je verwacht nog veel te moeten bellen. 

hendrt00
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedankt voor jouw reactie.

Heb je nog moeten aangeven, dat je in voorkomend geval gewaarschuwd wil worden?

D-2010

Stamgast
  • 61Posts
  • 1Oplossingen
  • 10Likes

Dat durf ik niet met zekerheid te zeggen, maar volgens mij gaat dat automatisch en hoef je dat niet in te stellen. Om het zeker te weten zou je dan het beste zelf ook je uitgaande minuten een keer goed in de gaten houden. 

Zie ook een printscreen van het sms'je dat ik ontvang bij 80% verbruik:

1000032200.jpg

hendrt00
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dank je wel

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic