Hoi
OlgaKruize Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Heb je de SIMkaart al in een ander toestel gedaan om te proberen of die het daar wel in doet? Probeer anders ook even met de prepaid simkaart om handmatig het netwerk te veranderen en terug te zetten naar Vodafone NL.
Daarnaast, ben je zeker dat je simkaart al niet is verlopen? Onderstaande gewoon alleen ter info:
Je moet je nummer in 6 maanden tijd een keer gebruiken om te bellen, sms'en, internet gebruik en/of op te waarderen.
Wat gebeurd er als ik mijn nummer 6 maanden niet gebruik?Dan kun je je tegoed 3 maanden niet gebruiken. Je bent de eerste 2 maanden wel nog bereikbaar. Dit is niet veranderd. Waardeer je in die 3 maanden op? Dan blijven je nummer en het tegoed gewoon van jou. Als je niet opwaardeert, sluiten we je nummer af en vervalt je tegoed. Gebruik dus minimaal 1x per 6 maanden je tegoed. Dan weten we dat jouw nummer in de lucht moet blijven.
Wat je het beste kan doen is via de
klantenservice van Vodafone even vragen of je nummer nog wel actief is. Als dit het geval is, vraag of je deze nog kan uploaden met geld om weer te gebruiken. Je krijgt van hun wel het antwoord en dan weet je het zeker. Je kunt ook eventueel via hier een
chat starten of via
My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).