Nou Marco ik denk dat je zal moeten knokken om als loyale klant überhaupt korting te krijgen.
Dit gevecht heb ik om de twee jaar.
In de Vodafone app wordt je bij verlenging iets aangeboden wat ELK ander persoon (nieuwe klant) die via de site ook krijgt. Ik vind dat belachelijk.
Die constatering maak ik elke twee jaar.
Eenmaal aan de telefoon wil men ook niet veel doen. Tenzij je de goede afdeling aan de lijn hebt. Dan doet men ineens aan klantbehoud en is er wel degelijk iets mogelijk. Ik laat dan dezelfde deal gelijk voor mijn vriendin regelen. Cyber deals of niet. Ze verdienen ALTIJD op ons.
Dus ook bij een cyber deal kan er iets af of bij!
Ooit ben ik na een slechte review een aantal dagen later teruggebeld door Vodafone. Dit verwacht je dus nooit na het schrijven van een review.
Men was het eens met mijn ongenoegen over de service en wilde mij tegemoet komen.
Let wel, het abonnement had ik reeds afgesloten ondanks ik het niet helemaal eens was. Ik zat er dus al aan vast.
Ondanks dat kreeg ik extra data en een korting op mijn abbo. Heel netjes......6 jaar geleden.
Nu is de tijd om te verlengen voor mij ook weer aangebroken. Wederom niet echt een voordelige aanbieding. Ik probeer dus weer de afdeling klantbehoud aan de lijn te krijgen om te mijn ongenoegen te uiten. Het kan gewoon niet zo zijn dat je als loyale klant niks tegemoet gekomen wordt.
Lang verhaal kort, niet gelijk toegeven of vraag naar een afdeling die wel naar je luisterd.
Lukt het niet gelijk bel een ander keer terug.
Het is gewoon mogelijk.
Voor de rest eigenlijk geen klachten van Vodafone.
Succes