1
Vraag
2
Reageer en help mee
Pelle123

Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Abonnement weer opgestart na annulering

Ik heb een maand geleden een vraag/klacht gepost: https://e.vodafone.nl/link?id=cEf-vAJkpgs:0e4RqvurSk962eQ-1kXXKg:dWHXaPfQ0d5LtP1_HsMDQEyx7BE_7YZgfBk....

Samenvatting: Vodafone had een fout gemaakt die we te laat door hadden, en het lukte Vodafone maar niet om de bestelling en betalingen te annuleren.

Dit leek te zijn opgelost, maar helaas te vroeg gejuicht. Vandaag kregen we een email over een nieuwe(!) bestelling. Het lijkt alsof de originele (foutieve) bestelling opnieuw is opgeboekt door Vodafone.  Zie bijgevoegde mail. Wat gaat hier mis? 

 

6 Reacties 6
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Pelle123, goedemorgen!

De situatie is mij nog helemaal helder! Ik heb dit toen inderdaad rechtstreeks voor je doorgezet naar de afdeling klachten. Ik heb je gegevens er even bij gepakt, maar ik zie dat je een e-mail hebt gekregen met 'dit is je contract'. Deze e-mail heeft betrekking op een bestelling van juni 2023 (vorig jaar). Er is niets onderweg en de bestelling is nog steeds gecancelled. Op basis van wat ik zie staat er dus niets te gebeuren. De bestelling is ook niet opnieuw verwerkt o.i.d. Ik heb er dan ook geen verklaring voor waarom je deze e-mail hebt gekregen, maar het belangrijkste is wel dat er dus niets is opgevoerd of onderweg is. 

Pelle123
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Ha Cecilia,

 

Dank weer voor je snelle antwoord, en fijn dat het alleen om een foute mail lijkt te gaan. Echter zijn we er niet helemaal gerust op: toen het abonnement vorig jaar eindelijk gecanceld leek na veelvuldig te bellen met de klantenservice, werd ie toch opeens weer opgestart. Nu lijkt hetzelfde te gebeuren.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Ik snap de ongerustheid zeker hoor @Pelle123. Maar voor dit moment zie ik dus echt niks terug, aangezien er geen levering aan is gekoppeld en het account nog steeds gecancelled is. Laten we afspreken dat ik volgende week nogmaals je gegevens even controleer, maar het lijkt vooralsnog echt om een foutieve e-mail te gaan.

Pelle123
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Yes, top als je het volgende week nog even kan checken. Bedankt!

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3119Posts
  • 917Oplossingen
  • 1052Likes

Hi @Pelle123 
Zoals afgesproken zou ik deze week nog even een kijkje achter de schermen nemen. De situatie is ongewijzigd. Het lijkt dus echt om een foutieve e-mail te gaan. 

Pelle123
topicstarter
Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Oke top, bedankt! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic