1
Vraag
2
Reageer en help mee
kawaserge

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Abonnement verlengen geeft melding; Request failed with status code 500

Ik kan al een hele tijd niet online verlengen. zowel in de app als op de website.

vandaag de melding Request failed with status code 500

 

14 Reacties 14
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

Hi @kawaserge, welkom hier!

Wat vervelend dat het niet lukt om je abonnement te verlengen. Als ik je gegevens controleer dan zie ik dat je abonnement verlengbaar is. Heb je toevallig het al eens via een andere browser geprobeerd? Lukt het niet, laat dan weten wat voor abonnement je op het oog hebt als verlenging. Dan kijk ik graag even met je mee.

kawaserge
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

heb via de nieuwe en oude app geprobeerd, evenals browsers op mijn computer en telefoon.

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 113Posts
  • 35Oplossingen
  • 41Likes

@kawaserge Wat gek dat het op meerdere apparaten niet lukt. Wanneer loop je precies tegen de melding aan? Waar zit je dan in de My Vodafone omgeving en waar klik je op waarna je deze foutcode krijgt? Dubbelcheck: heb je het juiste telefoonnummer geselecteerd (rechtsboven) in de my Vodafone omgeving?

kawaserge
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

in de app volg ik gewoon de deals om te verlengen, bij de keuze voor telefoon (die ik niet wil) krijg ik de melding dat ze geen aanbieding kunnen laten zien en dat ik moet bellen. En daar stopt het.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@kawaserge Als ik meekijk via My Vodafone (bij jouw gegevens) via een speciale tool, dan krijg ik optie om te kiezen om te verlengen met een toestel of Sim Only. Kies ik voor Sim Only, dan krijg ik het volgende overzicht te zien wat ook op onze website staat. Verder dan dit kom ik uiteraard niet, want dan kom je echt het bestelproces in. Neem gerust een kijkje op het overzicht op onze website, want dat is dus ook het aanbod via My Vodafone. Als er een abonnement is wat je aanspreekt, laat het dan hier weten. Ik kan dan altijd de verlenging voor je in orde maken 🙂

kawaserge
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

kawaserge_0-1718362982743.png

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@kawaserge Heb je mijn vorige berichtje gelezen? Hierin gaf ik aan: '' Neem gerust een kijkje op het overzicht op onze website, want dat is dus ook het aanbod via My Vodafone. Als er een abonnement is wat je aanspreekt, laat het dan hier weten. Ik kan dan altijd de verlenging voor je in orde maken''.

Bekijk dus gerust het aanbod in de link hierboven. Ik kan dan de verlenging voor je in orde maken; er leiden meer wegen naar Rome 😉 

Anne66

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik wil graag verlengen. Graag contact met Cecilia. Maar op welke manier?

Energieboy
Expert
Expert
  • 12028Posts
  • 3511Oplossingen
  • 3134Likes

Beste @Anne66 
Je kan het beste een eigen topic openen. Je zit nu namelijk in een topic van iemand anders. Maar voor nu kan je het laten staan. Vraag @Cecilia er nog wel even bij om mee te kijken. Na het weekend helpt ze je!

kawaserge
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

cecilia,

 

Ik wilde de 1 jaar red 40 voor 20,50 p/m selecteren, maar die is ondertussen al afgelopen.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@kawaserge Er leiden meer wegen naar Rome gelukkig. Ik heb de bestelling alsnog kunnen voor je plaatsen en zelfs met een nog iets betere actie, namelijk 1 jaar Red voor € 19,50 per maand. Je krijgt nog een bevestiging die je rustig kan doorlezen en goedkeuren. Na jouw goedkeuring zal de bestelling pas verwerkt worden 🙂

kawaserge
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt in ieder geval.

ik zag inderdaad een mail voorbij komen, ik zie alleen 20gb staan ipv 40gb kllopt dit?

 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 3318Posts
  • 981Oplossingen
  • 1086Likes

@kawaserge Het Red abonnement heeft standaard 20GB, maar omdat je Ziggo met Vodafone combineert wordt dit verdubbeld naar 40GB. Dit staat alleen niet in het contract omdat het een additionele korting is die je ontvangt op voorwaarde dat je de abonnementen combineert. Bij een opzegging van Ziggo komt deze korting te vervallen en om die reden wordt het dus niet in het contract vermeld 🙂

kawaserge
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

bedankt voor de uitleg en hulp.

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic