marcelvst
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lid sinds november 2013
november 2019

Community badges

Gekregen likes
Gegeven likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Bestelling / levering Onopgelost

Bij mij was het een Samsung. En heb zondag opnieuw besteld en die is inmiddels onderweg.

Re: Levering bestelling Onopgelost

Heb Zondag een nieuwe bestelling geplaatst en die is inmiddels onderweg. Dus misschien gewoon annuleren en opnieuw bestellen...

Re: Bestelling / levering Onopgelost

Had het zelfde probleem. Kreeg Zaterdag een mail dat ze de bestelling helaas hebben moeten annuleren. Stond niet bij vermeld hoe en waarom. Maar dat je wel gewoon een nieuwe bestelling kunt plaatsen.....

Re: Levering bestelling Onopgelost

Nu is het zo dat Vodafone zelf de bestelling heeft geannuleerd. Kreeg Zaterdag een mail dat ze helaas de bestelling hebben moeten annuleren. Stond verder niet in hoe en waarom? Wederom geen goeie beur...

Re: Levering bestelling Onopgelost

Dank voor je reactie @Steven heb tot op heden nog geen mail of bericht ontvangen met track en trace code. En dus mijn toestel ook niet ontvangen.

Activiteiten Feed