LeroyMunz

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Wijzig incassodatum

Ik wil graag mijn incassodatum laten aanpassen naar 24ste van maand.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11924Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3122Likes

Hoi @LeroyMunz 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

Bekijk in context

3 Reacties 3
Energieboy
Expert
Expert
  • 11924Posts
  • 3493Oplossingen
  • 3122Likes

Hoi @LeroyMunz 
Welkom op de klanten helpen klanten community van Vodafone.

De incassodatum kan plaatsvinden tussen de 14e en 28e van de maand. Een Vodafone medewerker kan de incassodatum voor je aanpassen zodra deze je bericht/topic heeft gelezen. Deze zijn meestal aanwezig van maandag t/m vrijdag en helpen dan graag.

Wil je onderstaande balk lezen en je persoonlijke informatie invullen bij je profielinstellingen. 

 

⚠️ Zorg wèl dat uw Persoonlijke Informatie in uw profielinstellingen staan, dan weten Vodafone-moderators wie u bent en waar u woont. Het spreekt voor zich dat deze informatie alleen zichtbaar is voor medewerkers van Vodafone. Uw Persoonlijke Informatie kunt u HIER invullen. Met deze gegevens kan de medewerker direct aan de slag en de incassodatum aanpassen.

 


Extra informatie: Zodra de incassodatum aangepast is, dien je de komende 2 facturen in de gaten te houden. Deze zullen nog rond de oude datum geincasseerd worden. De factuur daarna zal rond de nieuwe datum geincasseerd worden. Dit is in verband met weekenden en feestdagen.  

LeroyMunz
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Be dankt graag aanpassen naar 24ste.

Rikst
Community Moderator
Community Moderator
  • 87Posts
  • 9Oplossingen
  • 16Likes

Hi @LeroyMunz 

Ik heb dit zojuist voor je aangepast. Zoals @Energieboy terecht opmerkt kan het tot 2 facturen voordat de nieuwe incassodatum zichtbaar is voor je. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic