KinStu
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Lid sinds november
november
Gekregen likes

Activiteit van deze gebruiker

Re: Activeren OneNumber Opgelost

Hoi @Cecilia klopt, gisteren avond heb opnieuw geprobeerd en is gelukt. OneNumber is nu actief en werkt. bedankt voor je hulp.

Re: Activeren OneNumber Opgelost

Hoi @Cecilia is er enige update voor deze melding. Ik krijg nog steeds hetzelfde foutmelding. mvg KinStu

Re: Activeren OneNumber Opgelost

Hoi @Cecilia klopt, ik krijg deze foutmelding na dat ik op ‘Configureer netwerk' heb geklikt. Ik heb zojuist mijn klantnummer en telefoonnummer aan mijn profiel toegevoegd.

Re: Activeren OneNumber Opgelost

 Hoi @Cecilia , ik hb zojuist mijn iphone en watch opgestart via 5G, helaas kijk ik hetzelfde melding.

Activiteiten Feed