Andere gebruikers met deze vraag

Bart_Daan_

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Meerdere keren per dag gebeld door onbekende niet anonieme Nederlandse nummers

Beste meneer/mevrouw,

Ik word sinds een aantal dagen meerdere keren per dag gebeld door mij onbekende, maar wel Nederlandse, telefoonnummers. Het gaat hier niet om betaalnummers voor zover ik weet (ik heb voor de zekerheid niet teruggebeld, dus ik weet dit niet zeker), en er wordt onmiddellijk opgehangen als ik opneem. Een van de nummers was van een bedrijf in Epe. Hier heb ik contact mee opgenomen, zij wisten van niks.

Omdat het om Nederlandse nummers gaat, met “normale” startcijfers (+31 162… +31 58… +31 36… +31 578) snap ik niet wat hier aan de hand is. Ook heb ik hier nog nooit eerder problemen mee gehad, terwijl ik mijn nummer al jaren heb. Ik heb mijn nummer ook niet recent op een website ingevoerd naar mijn weet. Het gaat om 1 telefoonnummer uit ons abonnement waar 3 nummers aan gekoppeld staan.

Hebben meer mensen hier momenteel last van? En kan ik/Vodafone hier iets aan doen om te voorkomen dat ik continu gebeld wordt, zonder dat ik legitieme telefoontjes van mensen die niet in mijn contactpersonenlijst staan uitsluit?

Met vriendelijke groet,

D.

Andere gebruikers met deze vraag