Andere gebruikers met deze vraag

Ricrardro

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Kan niet inloggen op MyVodafone

Goedemorgen,

 


Helaas krijg ik het maar niet voor elkaar om in te loggen op MyVodafone middels de app dan wel de website. Ik loop tegen het volgende aan:

 

1. Op de app: Als ik inlog krijg ik steeds de melding “Er is iets stuk, daarom werkt de app niet…” etc. Na het opnieuw installeren van de app blijft dit probleem zich voordoen.

 

2a. Op de website: Als ik mijn wachtwoord wil veranderen van MyVodafone krijg ik een mail van Ziggo, waarna ik doorverwezen wordt om mijn Vodafone wachtwoord te veranderen. Maar nadat ik deze heb gewijzigd en dan inlog op MyVodafone wordt er aangegeven dat ik met mijn Ziggo account probeer in te loggen. Dit is een beetje verwarrend allemaal.

 

2b. Vervolgens krijg je drie opties:  Naar je Ziggo account, Vodafone account of beide accounts samenvoegen. Als ik op de laatste twee opties druk, en dan inlog, blijft de Vodafone site als het ware in ‘ververs-modus’ en krijg ik steeds het laad-icoon te zien.

 

Inzage krijgen in mijn verbruik van mijn mobiel abonnement voelt als een onmogelijke opgave op dit moment. Hopelijk kunnen we hieruit komen. 🙂

 

Andere gebruikers met deze vraag