Andere gebruikers met deze vraag

Mcan

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

GEEN ONBEPERKT INTERNET !

Ik ben onlangs overgestapt naar Vodafone omdat ik hoorde dat vodafone ook een onbepertke data abbonement beschikbaar had gesteld. Maar helaas krijg ik niet wat er is beloofd. Wanneer mijn dagelijkse 5 + 1 GB internet op is hoor ik normaal gesproken 1 GB te kunnen aanvullen via de app, maar dit lukt niet de app geeft steeds storing ! En daardoor blijf ik maar met een heeeeleee lage snelheid. Ik heb op de topics al gelezen dat veel mensen de zelfde storing hebben en er wordt gezegd vanuit de medewerkers dat je je telefoon aan en uit moet zetten of dat je je telefoon op vliegtuigmodus moet zetten  etc. Sorry maar dit hoort niet zo, dit werd mij niet beloofd bij het aansluiten van een abbonement. Ik betaal maandijks 63 euro voor mijn Red Unlimited abbonement, bij mijn vorige provider betaalde ik 20 euro minder voor het zelfde, bovendien had ik daar helemaal geen problemen met zulke storingen ik kon altijd en overal extra 1 GB aanvullen. dit is echt schandalig ik betaal dus eigenlijk voor een Red Unlimited abbonement terwijl ik dagelijks 6 GB internet krijg dit is geen unlimited zoals er werd beloofd. Ik betaal voor niks te veel eigenlijk

 

Wat ook irritant is dat je 1 GB alleen kunt aanvullen wanneer je verbonden bent met de wifi dit is toch ook achterlijk. Ik krijg geen melding voordat mijn internet op is en dan zie ik opeens dat ik geen verbinding heb dus zo kom ik er achter dat mijn data's op zijn, en dan wil ik 1 GB aanvullen maar dat lukt niet omdat ik geen internet heb, dit is gewoom te amateuristisch sorry bij de Tele2 kon je gewoon zonder internet via de app, of via een sms'je extra data's aanvullen, maar dat het bij Vodafine niet kan is wel echt triest. Ik ben naar Vodafone overgestapt,  omdat ik hoopte op meer kwaliteit maar die heb ik tot nu toe niet gezien....

Andere gebruikers met deze vraag