1
Vraag
2
Reacties
Hvdk66

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Samsung FE 20: Gemiste oproepen zelfde kleur als andere omroepen

Hoi 

 

Ik heb drie dagen geleden de update naar Android 12 geïnstalleerd.  Daarna even wat nieuwe snufjes bekeken c.q. uitgevoerd.

 

Sindsdien zie ik mijn gemiste oproepen in dezelfde kleur als alle andere oproepen. Dit was rood en zou nu ook rood moeten zijn.

 

Ik heb ietwat met het kleurenpalet gespeeld maar dit was niet de bedoeling.

 

Iemand enig idee hoe ik dit terug kan zetten.

 

 

Bij voorbaat dank ,

 

J

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Als je hebt gekozen voor een ander kleurenpalet, zie je inderdaad minder verschil tussen gemiste oproepen en dergelijke. Je ziet het dan alleen nog aan het symbooltje. Om de verschillen in kleuren weer terug te krijgen, moet je het kleurpalet weer terug zetten naar het origineel. Houd hiervoor het scherm lang ingedrukt op het homescreen. Druk daarna op Achtergrond en stijl, kies dan op Kleurenpalet en kies vervolgens voor de meest linkse optie, waarin het blauw zit. Dat is de standaard kleurenpalet. Als deze ingesteld is, kun je weer aan de kleurtjes zien of het een gemist gesprek is etc.

Bekijk in context

6 Reacties 6
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @Hvdk66 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat er gebeurd is met je update, geen idee. Heb ook niet zoveel ervaring met Android toestellen. Ik denk dat je het beste bij Samsung kan vragen of de update wel goed is en of er iets aan gedaan kan worden. Je zou op deze pagina kunnen kijken, waar ook vraag en antwoord staat. 

Misschien dat er nog iemand online is die kan helpen, of iemand van Vodafone, maar ik zou zelf toch ook even kijken bij Samsung. 

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 2912Posts
  • 841Oplossingen
  • 1013Likes

Hi @Hvdk66
Een warm welkom op de Vodafone Community. 

Wat onhandig dat alle oproepen nu in dezelfde kleur weergegeven worden i.p.v. groen, blauw en rood. Ik moet bekennen dat ook ik op persoonlijk gebied niet zoveel ervaring heb met Android devices. Wel ben ik even opzoek gegaan of ik iets kon vinden m.b.t. dit probleem i.c.m Android 12, maar helaas was Google op dit gebied niet het orakel waarop ik had gehoopt. Mijn advies zou zijn om deze vraag even te stellen op de Community van Samsung. Ik weet zeker dat zij een oplossing voor je paraat hebben.

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Als je hebt gekozen voor een ander kleurenpalet, zie je inderdaad minder verschil tussen gemiste oproepen en dergelijke. Je ziet het dan alleen nog aan het symbooltje. Om de verschillen in kleuren weer terug te krijgen, moet je het kleurpalet weer terug zetten naar het origineel. Houd hiervoor het scherm lang ingedrukt op het homescreen. Druk daarna op Achtergrond en stijl, kies dan op Kleurenpalet en kies vervolgens voor de meest linkse optie, waarin het blauw zit. Dat is de standaard kleurenpalet. Als deze ingesteld is, kun je weer aan de kleurtjes zien of het een gemist gesprek is etc.

Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hi @Spara 
Wat goed zeg, ik wist het niet want ik heb geen Android toestel. 
Ben jij een beetje meer thuis in Android toestellen, of wel de Samsung?

Zo ja, mag ik je dan noemen als iemand een vraag heeft, of wil je dat liever niet? Ik zelf weet wel wat van Apple producten maar Android ben ik echt helemaal niet in thuis. Ik hoor het wel 🙂 In ieder geval bedankt voor je advies!

Spara

Raadgever
  • 76Posts
  • 14Oplossingen
  • 39Likes

Uiteraard hoor! 🙃

Hvdk66
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Sorry voor mijn late reactie maar heel erg bedankt. Probleem direct opgelost.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic